Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Livesport
Lidé

Vedení Livesportu posílil Lukáš Raška. Řídí obchodní rozvoj společnosti

Redakce MAM29. 10. 202025. 11. 2020

Management české technologické firmy Livesport se rozšířil o nové jméno. Lukáš Raška nastoupil v říjnu na nově vzniklou pozici Chief Commercial Officer. Zaměřit by se měl především na teritoriální expanzi společnosti, nové akvizice a rozšiřování zdrojů příjmů.

Dell, AVG, Eset. Lukáš Raška (43) spojil svůj profesní život s technologickými firmami. Softwarovou bezpečnost teď vyměnil za rychlá sportovní data a jihovýchodní Asii za pražské Nové Butovice, kde má Livesport své sídlo.

„Lukáš má spoustu byznysových zkušeností, což je pro nás ohromně cenné. Domluvili jsme se, že v Livesportu na začátek zavede a nastaví business intelligence. Jeho hlavním úkolem pak bude zastřešit tři mimořádně důležité oblasti,“ uvedl Patrik Dzurenda, provozní ředitel společnosti.

ČTĚTE TAKÉ
Livesport spouští kampaň na FlashSport. Připravuje i další s Petrem Čechem

První z oblastí, které Livesport považuje za klíčové pro svůj další rozvoj, je expanze do mimoevropských regionů, například jihovýchodní Asie nebo Severní Ameriky. Druhou je hledání dalších možností monetizace služeb. „Prakticky všechny naše příjmy momentálně plynou z reklamy,“ poznamenává Dzurenda.

Třetí důležitou oblastí mají být akvizice. Livesport v posledních letech udělal několik nákupů (Liftago, Pragosport, Kinobox, Tapito) a dalšími akvizicemi chce podpořit svůj růst v důležitých segmentech.

„Livesportu se podařilo přilákat na své produkty desítky milionů uživatelů z celého světa. Většina z nich je velmi loajální, neustále se vracejí a rádi zkoušejí nové funkcionality a vylepšení. Možnosti práce a spolupráce s touto uživatelskou základnou jsou téměř nevyčerpatelné. Stejně tak její monetizace, a to při zachování strategie, která je neagresivní a přináší přidanou hodnotu,“ říká Lukáš Raška, který posledních téměř sedm let strávil v Singapuru jako COO Esetu pro asijsko-pacifický trh. V létě se s rodinou vrátil do Prahy, kde se chce zabydlet na delší dobu.

„Být součástí toho, jak česká firma dobývá svět, je pro mě ctí a velkou výzvou. Je mnoho krásných míst k životu, nicméně naše kořeny jsou tady. Mít možnost dělat globální business z České republiky je příjemným pokračováním mé dosavadní profesní kariéry. Nejen v Livesportu máme spoustu šikovných a inovativních lidí a svět si toho již začíná všímat.“

×

Eva Beránková nově vede marketing Scott.Weber Workspace

Starší článek

Velkopopovický Kozel modernizuje design svých produktů. Mění i recepturu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více