Foto: Ušetreno.cz

Ušetřeno.cz slaví 10 let. Představuje nové logo a spouští brandovou kampaň

1. 10. 2020 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ušetřeno.cz, internetový srovnávač služeb pro domácnosti, spustí v říjnu novou brandovou kampaň v televizi, rádiu, na internetu i v outdooru. Součástí kampaně bude i představení nového loga a vizuální identity. Snahou je prezentovat Ušetřeno.cz jako komplexní a férovou službu, která pomáhá domácnostem optimalizovat výdaje.

V nové brandové kampani se představí rodina Novákových, která hledá způsoby, jak snížit výdaje za domácnost. Řešení najde na Ušetřeno.cz, kde si nezávisle porovná nabídky různých poskytovatelů.

V rámci kampaně dojde také k úpravě webových stránek. „Zákazník už nebude muset procházet jednotlivá srovnání služeb, postačí mu požádat o komplexní řešení a naši odborníci s ním proberou, na čem všem může ušetřit. Za 10 let fungování na trhu jsme získali zkušenosti, které nám umožňují zaměřit se na celkovou finanční situaci zákazníka,“ uvádí Petr Hošek, CEO společnosti Ušetřeno.cz.  

Kampaň se skládá z více částí. V první polovině října bude představeno nové komplexní řešení služby Ušetřeno.cz, na které navážou další reklamy zaměřené na srovnání jednotlivých služeb. „Nový vizuální styl reflektuje náš přístup. Chceme být 100% férový srovnávač, kde si zákazník nezávisle porovná služby pro domácnost. A proto s našimi zákazníky, partnery i zaměstnanci jednáme narovinu,“ říká Iva Janoušková, brand manažerka společnosti Ušetřeno.cz.

Foto: Ušetreno.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.