Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ušetreno.cz
Marketing

Ušetřeno.cz slaví 10 let. Představuje nové logo a spouští brandovou kampaň

Redakce MAM1. 10. 202025. 11. 2020

Ušetřeno.cz, internetový srovnávač služeb pro domácnosti, spustí v říjnu novou brandovou kampaň v televizi, rádiu, na internetu i v outdooru. Součástí kampaně bude i představení nového loga a vizuální identity. Snahou je prezentovat Ušetřeno.cz jako komplexní a férovou službu, která pomáhá domácnostem optimalizovat výdaje.

V nové brandové kampani se představí rodina Novákových, která hledá způsoby, jak snížit výdaje za domácnost. Řešení najde na Ušetřeno.cz, kde si nezávisle porovná nabídky různých poskytovatelů.

  • nové logo

V rámci kampaně dojde také k úpravě webových stránek. „Zákazník už nebude muset procházet jednotlivá srovnání služeb, postačí mu požádat o komplexní řešení a naši odborníci s ním proberou, na čem všem může ušetřit. Za 10 let fungování na trhu jsme získali zkušenosti, které nám umožňují zaměřit se na celkovou finanční situaci zákazníka,“ uvádí Petr Hošek, CEO společnosti Ušetřeno.cz.  

Kampaň se skládá z více částí. V první polovině října bude představeno nové komplexní řešení služby Ušetřeno.cz, na které navážou další reklamy zaměřené na srovnání jednotlivých služeb. „Nový vizuální styl reflektuje náš přístup. Chceme být 100% férový srovnávač, kde si zákazník nezávisle porovná služby pro domácnost. A proto s našimi zákazníky, partnery i zaměstnanci jednáme narovinu,“ říká Iva Janoušková, brand manažerka společnosti Ušetřeno.cz.

Zavřít reklamu

YouTube Select přináší inzerentům speciální balíčky kanálů. Umožní lepší cílení

Starší článek

AKA definitivně opouští kanceláře, nově bude fungovat virtuálně

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.