Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Týdeník Ekonom
Média

Týdeník Ekonom v nové podobě: „Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš“

Redakce MAM1. 10. 202025. 11. 2020

Týdeník Ekonom vychází od čtvrtka 1. října v nové podobě. Titulní strana opouští dosavadní typografické prvky, nově ji budou dominovat fotografie vybraných osobností.  Ekonom zároveň přichází s několika obsahovými změnami. Zavádí novou rubriku Investice, v níž čtenáři získají ty nejpodstatnější informace z kapitálových trhů. V rubrice Technologie bude Ekonom přinášet​ aktuality ze světa techniky a vědy.

Rubrika Lifestyle by měla pomoci čtenářům skloubit práci a soukromý život. Ukázat jim možnosti sebevzdělávání a seberozvoje.

Do čela redakce týdeníku Ekonom se letos v únoru postavil Petr Kain: „Věřím, že díky nové tváři a obsahovým změnám bude Ekonom pro čtenáře vizuálně atraktivnějším, přehlednějším a pestřejším časopisem. A také časopisem užitečnějším, v němž lidé najdou ty skutečně důležité informace, které jim pomohou orientovat se v dnešním složitém světě,“ říká.

Rebranding značky podtrhuje nový claim „Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš“. Nová vizuální identita a zároveň i podpůrná komunikace mají týdeník zatraktivnit cílové skupině. Mediální mix kampaně, kterou zpracovala agentura VCCP, zahrnuje velkoformátové plochy v OOH, sponzorské spoty u vybraných pořadů České televize a displej reklamu na zpravodajských webech a​sociálních sítích.

Kampaň

Claim: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš

Klient: Economia a.s.

Značka: Ekonom

Nasazení od 1. 10

Mediamix: televize, online, tisk, rádio, out-of-home, event, PR, AR/VR

Kreativní agentura: VCCP Prague

Kreativní ředitel: Dejan Štajnberger

Account: Ondřej Fiala, Aneta Záhoříková

×

VIDEO: „Ať je před Štědrým dnem klid“. Alza.cz spouští vánoční kampaň

Starší článek

YouTube Select přináší inzerentům speciální balíčky kanálů. Umožní lepší cílení

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více