Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tvář Twitche
Akce

Tvář Twitche pomůže zviditelnit streamery. Soutěž proběhne 1. listopadu

Redakce MAM22. 10. 202025. 11. 2020

Finále druhého ročnínku soutěže Tvář Twitche, za kterou stojí česká značka nutričních doplňků dopňků pro hráče Madmonq a výrobce herního hardwaru Alienware, je na programu 1. listopadu. Akce je příležitostí pro ty, kteří se chtějí věnovat streamování na plný úvazek.

Tvář Twitche je vůbec první lokální akce svého druhu určená pro takto specifickou cílovou skupinu. Ideou soutěže není jen podpořit vítěze novým hardwarem, ale hlavně mu pomoci získat nové diváky jeho živých vysílání a udělat jej známým v rámci komunity.

Loňského ročníkuse zúčastnilo přes 800 soutěžících a finále sledovalo přes 80 000 unikátních diváků. Vítězem se stal Patrik Turánský, na Twitchi vysílající pod nickem Patrikturi.

„Tvář Twitche mi umožnila povýšit zábavu na pravidelný zdroj příjmů. Je to skvělá možnost pro začínající streamery, jak o sobě dát vědět a splnit si svůj sen,“ komentuje svou loňskou účast Turánský.

V porotě Tváře Twitche 2020 zasednou výrazné osobnosti a ti největší streameři na české a slovenské scéně jako Vojtěch „Agraelus“ Fišar, Pavel „Herdyn“ Mikeš, Oldřich „ArcadeBulls“ Štěrba nebo Radek „Sterakdary“ Starý. Finále se odehraje 1. listopadu a výherce získá kompletní
studiové vybavení od Alienware v hodnotě stovek tisíc.

„Tvář Twitche je pro nás příležitost, jak propojit tvůrce obsahu na české a slovenské streaming scéně. Loňský ročník nám ukázal, že akce je velkým přínosem nejen pro výherce, ale vlastně pro všechny zúčastněné – streameři získají nové diváky a diváci zase objeví nové streamery. Jsme rádi, že jako značka můžeme pomoci budovat komunitu a přispět k rozvoji scény” , uzavírá Petr Andrýsek, jeden ze dvou zakladatelů a chief marketing
officer Madmonq.

×

Devět videí, desítky vizuálů. Škoda slaví výročí největší kampaní v dějinách

Starší článek

Čeští prodejci mohou nově inzerovat v kartě Nákupy Google bezplatně

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více