Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Druhý domov
Marketing

Těžké téma s úsměvem. Centrum paliativní a hospicové péče představilo vizuální styl

Redakce MAM21. 10. 202025. 11. 2020

Agentura Better připravila vizuální identitu, název a logo připravovaného projektu hospice Druhý domov v Brně – zařízení pro nevyléčitelné nemocné děti a seniory. Agentura se projektu věnuje v rámci své strategie společenské odpovědnosti a návrh připravila s charitativním záměrem.

„Naším záměrem je vytvořit moderní centrum paliativní, respitní a hospicové péče. Nejde o nemocniční prostředí, ale o prostor plný tepla a světla určený pro rodiny, které pečují o těžce nemocné dítě nebo člena rodiny a tuto situaci již z různých důvodů nezvládají. Naší vizí je pomoci těmto rodinám důstojně se vyrovnat s náročnou situaci,“ říká poslanec Stanislav Juránek.

Výzvy připravit pro zamýšlený projekt vizuální identitu se chopila agentura Better. „Byli jsme osloveni, abychom udělali tvář projektu s těžkou tematikou. Nabídli jsme, že tuto práci uděláme bezplatně, protože cítíme, že je to silné téma, které je v souladu s naším programem společenské odpovědnosti,“ vyjádřil se strategy director Betteru Martin Kupka.

Better přišel kromě nového loga s nápadem přejmenovat původní název projektu Domov útěchy na Druhý domov. „Nejtěžší bylo správně uchopit citlivé téma paliativní péče pro děti, kterou bude hospic nabízet společně i se službami pro dospělé. Náš záměr byl soustředit se na dětské pacienty a jejich rodiny, především na to, jak vnímají, když jejich sourozenec nebo dítě jede zase do nemocnice. Z toho vyšel i nový název Druhý domov. Chceme, aby to místo nebylo jen dalším zařízením, ale aby bylo přátelské k rodinám,“ přibližuje projektová manažerka Betteru Tereza Bártová Klementová.

Grafický návrh loga je inspirován dětským viděním světa a využívá barevné, hravé písmo. „Do návrhu jsme se rozhodli citlivě vnést pozitivní emoci. Inspirovali jsme se dětskými akvarely z nemocnic: dětské vnímání světa je čisté a pozitivní. Rodiny, které se ocitnou v těžké situaci, se nepotřebují vizuálně utvrzovat v depresivních myšlenkách, chceme v nich vyvolat pocit empatie a druhého domova, kde se jejich dítě nebude cítit jako v nemocnici,“ vysvětluje art director Betteru Stanislav Bílek. 

Zavřít reklamu

E.ON Distribuce změní název i vzhled. Nově bude EG.D

Starší článek

Apple je nejhodnotnější značkou světa. V top 100 jsou Tesla, Instagram či YouTube

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.