Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Bonami
Retail

„Testujeme nový koncept.“ Bonami má první prodejnu v nákupním centru

Irena Buřívalová30. 10. 20201. 8. 2021

E-shop s nábytkem, bytovými doplňky a dekoracemi Bonami má od čtvrtka svoji první prodejnu v nákupním centru. Jedná se o OC Galerie Butovice. „Testujeme zase další nový koncept, je to naše první prodejna v nákupním centru. Zatím tedy bohužel může fungovat pouze jako výdejna. V této lokalitě Prahy jsme zatím obchod neměli, takže je to logický krok,“ řekl MAM CEO Bonami Pavel Vopařil.  

„Jsme rádi, že i přes současnou situaci spojenou s pandemií, otevřela v Galerii Butovice tak prestižní značka, kterou Bonami bezesporu je. Galerie Butovice podporuje všechny značky, které se rozhodnou otevřít prodejnu v obchodním centru, ať už se jedná o nováčky na trhu nebo zavedené on-line prodejce,“ Michaela Šlégrová manažerka nákupního centra. 

PSALI JSME
„Testujeme nový koncept.“ Bonami má první prodejnu v nákupním centru

Bonami na internetu nabízí 60 000 produktů. V obchodech je sortiment daleko omezenější, ale mají sloužit jako místo pro konzultace, reklamace či vracení zboží. První kamennou prodejnu otevřel e-shop v Praze na Černém mostě v květnu, pak v Letňanech a Brně. V příštím roce by chtěla firma patřící do sukpiny Miton tempo otevírání prodejen minimálně udržet.  

Jak MAM informoval na svém webu, firma nyní investuje daleko více do své značky. Letos od září do prosince se jedná o výdaje ve výši 20 milionů korun, které Bonami investuje do bradových kampaní. 

Zavřít reklamu

Češi nakupují módu online i během krize. Obchody plánují investice do reklamy

Starší článek

Kampaň na podporu Běloruska poběží, dokud to bude třeba

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.