Foto: Sunar

Sunar sjednocuje komunikaci všech produktů a spouští novou kampaň

30. 10. 2020 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Společnost Hero uvádí nový komunikační koncept své značky Sunar od agentury Saatchi & Saatchi. Právě spuštěná kampaň poprvé komunikuje všechny produkty dětské výživy pod jednou značkou.

Společnost Hero spouští první kampaň nového dlouhodobého komunikačního konceptu značky Sunar, který vytvořila její nová agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe. Kreativní koncept se zastřešujícím claimem „S vysokým obsahem mateřské lásky“ sází na emoce a odkazuje na společně trávené chvíle rodičů se svými dětmi. Kampaň běží od konce října v televizi, kde budou nasazeny dva 20s spoty, a dále v online médiích a POS. Režie spotů se ujala Jasmína Blaževič.

S novou kampaní Hero současně sjednocuje komunikaci svých výrobků dětské výživy. Společnost opouští značku Sunárek, kterou dosud využívala pro část svých dětských produktů, a nově bude kompletní portfolio této kategorie komunikovat jednotně pod značkou Sunar. Cílem aktuální kampaně je vytvořit jednotnou linku pro všechny produkty značky a prezentovat Sunar jako partnera rodičů pro výživu jejich dětí od narození až do předškolního věku.

PSALI JSME
Sunar představil nový design obalů. Výrobek již neobsahuje palmový olej

Nový dlouhodobý komunikační koncept pro Sunar vytvořila agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe. Ta letos na jaře zvítězila ve výběrovém řízení a nahradila dosavadní agenturu Comtech.

„Sunar je tu s námi více jak 80 let a během té doby vždy pomáhal maminkám pečovat o výživu pro správný vývoj dětí. Sunar tu chce být i pro další generace a přinášet malým dětem od miminka až do předškolního věku pestrou stravu – kojenecká mléka, chutné příkrmy a svačinky – vždy s láskou připravené a vyrobené. A byl to právě láskyplný kreativní nápad, kterým si nás kolegové ze Saatchi & Saatchi získali,“ říká Petra Bolfíková, Senior Category Manager Baby Toddler Milks ČR&SR ze společnosti Hero.

Foto: Sunar

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.