Foto: Penny Market

Strategický marketing Penny vede Vít Vojtěch. Šéfem nákupu je Petr Chmelař

14. 10. 2020 17:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Obchodní řetězec Penny Market posiluje vedení. Pozici šéfa strategického marketingu obsadil Vít Vojtěch, oddělení nákupu pak povede Petr Chmelař.

Vít Vojtěch v roli vedoucího strategikého marketingu vystřídal Zlatu Ulrichovou, která před nedávnem pozici opustila a zamířila do firmy Rohlík.cz.

PSALI JSME
Zlata Ulrichová opustila Penny Market, nově vede marketing Rohlíku

V posledním roce Vojtěch zastával pozici ředitele promotion akcí španělského diskontního řetězce Dia. Dříve působil v České republice či v Německu mimo ve společnostech Kaufland, Danone, Staropramen nebo Jan Becher.

„Vždy se mi líbilo, jak Penny v České republice komunikuje – konzistentně, chytře, jednoduše – prostě hezky česky! Marketing v Penny byl vždy na vysoké úrovni, však také za ním stojí zkušený tým, s kterým jsem se těšil na novou spolupráci. Dobrou kreativitu mám rád, sám jsem začínal jako copywriter. Již mám mnoho nápadů, jak posunout Penny na další úroveň. V mojí roli mohu, tak jako ve Španělsku, vést i promoce a mít tak zásadní vliv na směřování a další úspěchy firmy,“ uvedl.

V letech 1997 až 2003 Vysokou školu ekonomickou, obor komerční komunikace.

Petr Chmelař nastoupil na pozici vedoucího oddělení nákupu Penny po Marku Doležalovi. Do společnosti přechází z obdobné pozice, ve které působil 12 let v řetězci Globus.

Chmelař vystudoval v letech 1996 až 2001 obor Mezinárodníobchod a logistikana Vysoké škole ekonomické v Praze. Má rovněž zkušenosti ze společností Lidl, Plus Diskonta Ahold v České republice.

„Kdo mě zná, ví, že mým cílem je posouvat věci dál. Proto jsem po 12 letech cítil, že potřebuji nové výzvy. Naplňování potřeb stovek tisíců zákazníků Penny na takřka 400 místech po celé republice, a zároveň přinášení inovací a zohledňování nových trendů v nakupování, to je pro mě výzva,“ pronesl.

Foto: Penny Market

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.