Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Newton Media
Sport

Sparta využívá na monitoring médií umělou inteligenci

Redakce MAM20. 10. 202025. 11. 2020

Hokejový klub HC Sparta Praha začal využívat pro monitoring médií umělou inteligenci od Newton Media pro třídění článků a rozlišení, zda se jedná o hokejovou či fotbalovou Spartu nebo jiný klub s podobným názvem.

Systém vybírá texty týkající se daného tématu a zároveň články, které klienta nezajímají. „Následně vytrénujeme model tak, aby s pomocí jednoduchých dotazů sám dokázal vybírat jen články odpovídající zadání,“ uvedl manažer zákaznických vztahů Newton Media Michal Hroneš.

Každodenní monitoring je podle mluvčího HC Sparta Marka Táborského pro chod klubu nezbytný. Výpis aktuálních článků chodí každé ráno i vedení klubu. Nejvíc s ním pracuje marketingové oddělení, kterému pomáhá vymýšlet další kroky nebo zlepšovat komunikační strategii.

Tradiční média klub využívá pro komunikaci s fanoušky, propagaci domácích zápasů, ale i CSR aktivit nebo merchandising. „Díky přesnějším a neopakujícím se výsledkům teď šetříme spoustu času,“ dodal Táborský.

Strojové učení rozpozná jmenovce

V případě hokejové Sparty nejprve pracovníci Newtonu podle Hroneše z archivu vyberou texty zmiňující HC Sparta Praha. Ty pak vytrénují s množinou článků o Spartě fotbalové a dalších klubech, které mají v názvu Sparta. Stejným způsobem řeší i hráče, vedení a štáb klubu.

„Pokud má někdo jmenovce, pomocí strojového učení ukážeme systému správnou osobu a pak také všechny nesprávné. Dochází tak k žádané filtraci článků a ke zkvalitňování výstupů mediálního monitoringu. Klient tak dostává přesnější a komplexnější informace,“ dodává Hroneš.

Zavřít reklamu

Designér Petr Novague se stal ambasadorem Porsche. A automobilce i přednáší

Starší článek

Moderátorka Borhyová reprezentuje automobilku DS. Prodloužila spolupráci

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.