Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Newton Media
Sport

Sparta využívá na monitoring médií umělou inteligenci

Redakce MAM20. 10. 202025. 11. 2020

Hokejový klub HC Sparta Praha začal využívat pro monitoring médií umělou inteligenci od Newton Media pro třídění článků a rozlišení, zda se jedná o hokejovou či fotbalovou Spartu nebo jiný klub s podobným názvem.

Systém vybírá texty týkající se daného tématu a zároveň články, které klienta nezajímají. „Následně vytrénujeme model tak, aby s pomocí jednoduchých dotazů sám dokázal vybírat jen články odpovídající zadání,“ uvedl manažer zákaznických vztahů Newton Media Michal Hroneš.

Každodenní monitoring je podle mluvčího HC Sparta Marka Táborského pro chod klubu nezbytný. Výpis aktuálních článků chodí každé ráno i vedení klubu. Nejvíc s ním pracuje marketingové oddělení, kterému pomáhá vymýšlet další kroky nebo zlepšovat komunikační strategii.

Tradiční média klub využívá pro komunikaci s fanoušky, propagaci domácích zápasů, ale i CSR aktivit nebo merchandising. „Díky přesnějším a neopakujícím se výsledkům teď šetříme spoustu času,“ dodal Táborský.

Strojové učení rozpozná jmenovce

V případě hokejové Sparty nejprve pracovníci Newtonu podle Hroneše z archivu vyberou texty zmiňující HC Sparta Praha. Ty pak vytrénují s množinou článků o Spartě fotbalové a dalších klubech, které mají v názvu Sparta. Stejným způsobem řeší i hráče, vedení a štáb klubu.

„Pokud má někdo jmenovce, pomocí strojového učení ukážeme systému správnou osobu a pak také všechny nesprávné. Dochází tak k žádané filtraci článků a ke zkvalitňování výstupů mediálního monitoringu. Klient tak dostává přesnější a komplexnější informace,“ dodává Hroneš.

×

Designér Petr Novague se stal ambasadorem Porsche. A automobilce i přednáší

Starší článek

Moderátorka Borhyová reprezentuje automobilku DS. Prodloužila spolupráci

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více