Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Red Dot
Akce

Soutěž Red Dot: Interbrand je agenturou roku 2020

Jakub Křešnička27. 10. 202027. 10. 2020

Americká agentura specializující se na značky, jejich management a hodnotu, získala v soutěži Red Dot Awards od roku 2002 celkem 45 ocenění, letos jich bylo pět. Loni byla agenturou roku KW43 Branddesign vytvořená německou pobočkou Grey, rok před tím ukrajinská Banda Agency.

Prestižní německá soutěž Red Dot Red Dot Award letos vybrala za agenturu roku americkou společnost Interbrand, která spadá do sítě Omnicom. Vyhlašování probíhalo nyní online, globální šéf pro kreativu v Interbrand Andy Payne převzal sedmnáctikilové ocenění Stylus v essenském muzeu Red Dot Design Museum, které zároveň hostí přehlídku nejlepších prací letošního ročníku soutěže. Výstava je otevřena od 23. října do 3. ledna příštího roku.

„Dnes je značka nástrojem pro udržení vztahu se zákazníky. Důsledný management brandu je důležitější než kdy dříve, aby značce zajistil rozpoznatelnost, stálost i bezpečnost v rychle se měnícím prostředí digitálního světa. To je přístup, který zvolila i agentura Interbrand reprezentující revoluční sílu v péči o značku,“ uvedl Peter Zac, zakladatel a šéf Red Dot.

Interbrand od roku 2002 posbíral celkem 45 ocenění v soutěži Red Dot. Tři práce získaly cenu Best of the Best. První z nich byla v roce 2013 kampaň španělské pobočky pro tamní značku piva Mahou, která zaujala netradiční uměleckou minimalistickou estetikou a byla využita mimo jiné během madridského Fashion Weeku.

Další ocenění Best of the Best získala jihokorejská odnož Interbrand o dva roky později za kampaň pro Korea Tourism Organization, během níž vznikl suvenýr a zároveň jakýsi manuál pro turisty, který je měl prostřednictvím lokálních jídel inspirovat k aktivnímu poznávání korejské kultury. V roce 2018 pak tokijský Interbrand Tokyo získal stejné ocenění za kampaň „We Never Drop the Ball“ pro japonskou volejbalovou ligu, která pomohla oživit zájem fanoušků i sponzorů.

„Nejen, že se základy budování značky během několika posledních let změnily, ale zároveň výrazně zrychlily. Klíčový je dynamický přístup, který se točí okolo zákazníka, jehož očekávání se mění rychleji, než se mění byznys. Značky tedy musejí být připraveny k odvážným krokům, s jejichž pomocí budují důvěru, zaměřují se na to, co je nejdůležitější, a poskytují zákazníkům smysl. Našim cílem je klientům pomáhat tyto odvážné kroky učinit,“ dodal Andy Payne.

Zavřít reklamu

Jiří Švancara se stal brand managerem Velkopopovického Kozla

Starší článek

Manner otevřel v Palladiu první velký obchod v Česku. „Tržby zatím nevypadají zle“

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.