Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rohlík.cz
Marketing

Rohlík rozšiřuje sortiment o prémiové sýry a uzeniny. Otvírá nářezové centrum

Redakce MAM22. 10. 202025. 11. 2020

Online supermarket Rohlík rozšiřuje služby o nabídku krájených sýrů a uzenin. Sortiment zahrnuje skoro 40 položek delikates, jak běžně dostupných v supermarketu, tak těch prémiových. Zákazník má možnost objednat si čerstvě nakrájené, a za nejpřísnějších hygienických podmínek zabalené, uzeniny a sýry. A to s dovozem až domů bez porušení teplotního řetězce, v chlazené části doručovacích aut.

Rohlík doplňuje svoje služby v Praze o nářezové centrum, které uvádí ve čtvrtek do chodu. Jedná se o zachlazený prostor pro krájení šunek, salámů a sýrů.

PSALI JSME
Rohlík využil v kampani služby Premium zaměstnance. „Kvůli autenticitě“

„Obešli jsme od supermarketů po všechny specialisty v Praze, ochutnali jejich dobroty z pultů, než jsme vybrali a následně získali dodavatele s ještě kvalitnějším sortimentem pro zákazníky Rohlíku. A to v době, kdy právě řetězce tuto službu, vzhledem k její náročnosti, pomalu opouštějí. Díky nářezovému centru máme možnost kvalitu uzenin a sýrů dále rozvinout a nabídnout to nejlepší za cenu srovnatelnou nebo nižší s běžnou nabídkou na trhu,“ představuje službu komerční ředitel Rohlík Group Olin Novák a doplňuje: „To nejlepší ze sortimentu delikates, ať už z Česka nebo z dalších zemí Evropy, může zákazník na Rohlíku koupit na jednom místě. Hledáme dodavatele, kteří nedělají kompromisy při výrobě, za kvalitu dávají naši nákupčí hlavu na špalek. Když Edam, tak holandský, když Emmentaler, tak ze Švýcarska. Parma, Crudo a Bresaola jsou italské a chorizo samozřejmě jen španělské. Kromě toho bude v nabídce i pár výrobků, které budou zaměřené na cenově citlivější zákazníky.“ Nabídka Rohlík Delikates začíná se skoro 30 uzeninami a 10 sýry, vybírat a doplňovat bude postupně další.

„Plán otevřít v Rohlíku nářezové centrum jsme měli dlouho. Vzhledem k aktuální situaci, kdy nás okolnosti nutí trávit více času opět ve svých domovech, jsem rád, že se nám službu daří uvést do chodu už teď. Rozšířením nabídky o čerstvě nakrájený sortiment dopřáváme zákazníkům větší rozmanitost chutí a možnost objednat si delikatesy od různých výrobců na jednom místě z pohodlí domova,“ komentuje spuštění nářezového centra pro zákazníky v Praze, Petr Pavlík, CEO Rohlik.cz. 

×

Čeští prodejci mohou nově inzerovat v kartě Nákupy Google bezplatně

Starší článek

Kamenný retail může být superúspěšný

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více