Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Média

Program Investigation Discovery mění název i vizuální styl

Redakce MAM2. 10. 202025. 11. 2020

Dokumentární kanál Investigation Discovery ze skupiny Discovery Communications, který se specializuje na kriminální případy a vyšetřování, od 1. října 2020 mění název i logo v celém regionu EMEA. Z z Investigation Discovery stává ID.

Investigation Discovery vysílá různé cykly dokumentárních pořadů odhalujících zločin a popisuje konkrétní techniky vyšetřovatelů. Kanál je součástí portfolia kabelových, satelitních nebo internetových televizí. V rámci regionu EMEA je kanál k dispozici ve více než 116 zemích, což představuje 53 milionů domácností.

Nový slogan zní „Nebuďte jen diváky, staňte se svědky!“.

Od 4. října se mohou diváci každou neděli večer sledovat například sérii s názvem Gary Ridgway: V mysli netvora (The Green River Killer: Mind Of A Monster), ve které je díky exkluzivním rozhovorům a přístupu ke stovkám hodin neviděných policejních záběrů odhalena pravda o jednom z nevětších amerických sériových vrahů.  

V neděli 11. října bude pak uveden premiérový díl série Ztracení chlapci z okresu Bucks (Lost Boys Of Bucks County). Zmizení čtyř mladíků otřáslo celou jinak poklidnou farmářskou komunitou v Pensylvánii. Dokument zkoumá tento mimořádný případ, při jehož vyšetřování se místní policejní tým spojil s FBI, aby společně rozjeli rozsáhlou pátrací akci, na jejímž konci na ně čekalo bezcitné monstrum.

Mezi další říjnové premiéry patří dokumentární série Robert Hansen: V mysli netvora (The Butcher Baker: Mind Of A Monster), zachycující příběh muže, který v 80. letech vedl na Aljašce pekárnu a zavraždil tucty žen, nebo Živá noční můra (Living A Nightmare: Deadly Message) o rodině, která zoufale hledá 23letého mladíka, který zmizel v malé komunitě Beech Island v Jižní Karolíně.

×

KŘEŠNIČKA na dortu: Jestli by Evropě nebylo bez Facebooku lépe…

Starší článek

„Hustá výzva s Milko Řeckým jogurtem.“ Kampaň má pomoci posílit imunitu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více