Foto: Simar

Předsedou Simar se stal Ondřej Veis, místopředsedou Michal Ševera

9. 10. 2020 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Členové Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar na valné hromadě pro příští dva roky zvolili nové předsednictvo. Předsedou se stal Ondřej Veis z NMS Market Research a místopředsedou Michal Ševera z Data Collect. Oba byli zvolení jednomyslně. Výkonnou ředitelkou zůstává Hana Huntová.

Veis a Ševera vystřídají dosavadní předsednictvo, Radka Jalůvku z Ipsos a Hanu Kloučkovou z Confess, kterým skončilo maximálně čtyřleté funkční období. Simar pod jejich vedením mimo jiné zorganizoval soutěž mladých výzkumníků Research Got Talent, provedl revizi standardů kvality a harmonizoval přístup k ochraně osobních údajů pro celý výzkumný obor.

ČTĚTE TAKÉ
Dlouholetý marketingový šéf Juza opustil firmu Ton. Jeho pozici přebírá Handlová

Ševera plánuje rozvinout popularizaci oboru vůči respondentům a veřejnosti pod nedávno uvedenou značkou iniciativy „Pro výzkum“ a pracovat na širší nabídce služeb asociace i výzkumníkům a výzkumným organizacím, kteří se zatím členy Simar nestali. Veis chce upevnit a rozvinout pozici oboru výzkumu trhu, veřejného mínění a datové analytiky v digitalizovaném prostředí agilních platforem a datových řešení pro dynamicky se měnící ekonomiku a společnost.

Veis je spolumajitelem NMS Market Research, je členem Simar od roku 2004. Agentura působí ve středoevropském regionu a jihovýchodní Asii a svým klientům nabízí kompletní služby v oblasti výzkumu trhu šité na míru jednotlivým klientům.

Michal Ševera je ředitelem agentury Data Collect. Data Collect je členem Simar od roku 2017. Díky zkušenému týmu a vlastním výzkumným softwarovým nástrojům poskytuje agentura svým klientům prvotřídní telefonický sběr dat a online sběr dat v rámci celé EU.

Foto: Simar

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení