Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: WPP
Marketing

Pokles tržeb WPP se ve třetím čtvrtletí zmírnil, pomohl nový byznys

Jakub Křešnička29. 10. 202025. 11. 2020

Největší komunikační skupina světa WPP dosáhla za třetí kvartál tržeb 2,97 miliardy liber, což představuje meziročně o 5,5 procenta nižší číslo. Oproti druhému čtvrtletí je výsledek podstatně lepší, holdingu se totiž daří získávat nové klienty, jako například Uber.

Nové zakázky pro klienty, jako je čínský e-shop Alibaba, banka HSBC nebo alternativa k taxislužbě Uber pomohly britskému komunikačnímu holdingu WPP zlepšit ekonomické výsledky, na kterých se negativně projevují dopady pandemie nového koronaviru. Během třetího čtvrtletí skupina získala nový byznys v hodnotě 1,6 miliardy liber, což je v přepočtu více než 48 miliard korun. I díky tomu dosáhly tržby za třetí kvartál 2,97 miliardy liber, což v přepočtu činí 89,7 miliardy korun. To sice představuje meziroční pokles tržeb z pokračujících operací na úrovni 5,5 procenta, ale pořád je to lepší situace než ve druhém čtvrtletí, kdy meziroční propad činil 11,5 procenta.

ČTĚTE TAKÉ
Pokles tržeb WPP se ve třetím čtvrtletí zmírnil, pomohl nový byznys

„Kvůli zpřísňování opatření proti nákaze covid-19 po celém světě a nejistému globálnímu ekonomickému výhledu zůstáváme obezřetní ohledně tempa zotavení byznysu. Je důležité, abychom si udrželi silnou finanční pozici. Jsme na cestě k tomu, abychom dosáhli horní hranice našeho cíle úspor v rozmezí 700 až 800 milionů liber,“ uvedl šéf největší komunikační skupiny světa Mark Read. Ocenil také, že zaměstnancům WPP se daří nové klienty získávat i při komplikovanější práci z domova a dodal, že firma zvýšila investice do podpory zaměstnanců včetně péče o jejich psychické a fyzické zdraví.

WPP je další z velkých světových komunikačních holdingů, které zveřejnily své ekonomické výsledky. Pár dní před ním uvedla americká skupina Omnicom, že za třetí kvartál dosáhla tržeb 3,2 miliardy dolarů (takřka 75 miliard korun), což představuje meziroční pokles o 11,7 procenta. Tržby americké skupiny Interpublic činily 1,95 miliardy dolarů (necelých 46 miliard korun) a byly tak meziročně nižší o 3,7 procenta). Francouzská Publicis Groupe pak dosáhla tržeb překračujících 2,3 miliardy eur (téměř 63 miliard korun), což představuje meziroční organický pokles o 5,6 procenta.

×

Napravení chaosu? Odborníci se bojí, že vláda utratí 50 milionů za vlastní promo

Starší článek

Erotickým inzerentům kraluje sexshop Růžovýslon.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více