Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: WPP
Marketing

Pokles tržeb WPP se ve třetím čtvrtletí zmírnil, pomohl nový byznys

Jakub Křešnička29. 10. 202025. 11. 2020

Největší komunikační skupina světa WPP dosáhla za třetí kvartál tržeb 2,97 miliardy liber, což představuje meziročně o 5,5 procenta nižší číslo. Oproti druhému čtvrtletí je výsledek podstatně lepší, holdingu se totiž daří získávat nové klienty, jako například Uber.

Nové zakázky pro klienty, jako je čínský e-shop Alibaba, banka HSBC nebo alternativa k taxislužbě Uber pomohly britskému komunikačnímu holdingu WPP zlepšit ekonomické výsledky, na kterých se negativně projevují dopady pandemie nového koronaviru. Během třetího čtvrtletí skupina získala nový byznys v hodnotě 1,6 miliardy liber, což je v přepočtu více než 48 miliard korun. I díky tomu dosáhly tržby za třetí kvartál 2,97 miliardy liber, což v přepočtu činí 89,7 miliardy korun. To sice představuje meziroční pokles tržeb z pokračujících operací na úrovni 5,5 procenta, ale pořád je to lepší situace než ve druhém čtvrtletí, kdy meziroční propad činil 11,5 procenta.

ČTĚTE TAKÉ
Pokles tržeb WPP se ve třetím čtvrtletí zmírnil, pomohl nový byznys

„Kvůli zpřísňování opatření proti nákaze covid-19 po celém světě a nejistému globálnímu ekonomickému výhledu zůstáváme obezřetní ohledně tempa zotavení byznysu. Je důležité, abychom si udrželi silnou finanční pozici. Jsme na cestě k tomu, abychom dosáhli horní hranice našeho cíle úspor v rozmezí 700 až 800 milionů liber,“ uvedl šéf největší komunikační skupiny světa Mark Read. Ocenil také, že zaměstnancům WPP se daří nové klienty získávat i při komplikovanější práci z domova a dodal, že firma zvýšila investice do podpory zaměstnanců včetně péče o jejich psychické a fyzické zdraví.

WPP je další z velkých světových komunikačních holdingů, které zveřejnily své ekonomické výsledky. Pár dní před ním uvedla americká skupina Omnicom, že za třetí kvartál dosáhla tržeb 3,2 miliardy dolarů (takřka 75 miliard korun), což představuje meziroční pokles o 11,7 procenta. Tržby americké skupiny Interpublic činily 1,95 miliardy dolarů (necelých 46 miliard korun) a byly tak meziročně nižší o 3,7 procenta). Francouzská Publicis Groupe pak dosáhla tržeb překračujících 2,3 miliardy eur (téměř 63 miliard korun), což představuje meziroční organický pokles o 5,6 procenta.

Zavřít reklamu

Napravení chaosu? Odborníci se bojí, že vláda utratí 50 milionů za vlastní promo

Starší článek

Erotickým inzerentům kraluje sexshop Růžovýslon.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.