Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Extra

Pet food realizace nepodléhají sezoně

Anna Brůžková, Dago6. 10. 202025. 11. 2020

Petfood kategorie je jednou z mých nejoblíbenějších vůbec. A to nejen z důvodu, že jsem milovníkem domácích zvířat, zejména pejsků, ale také proto, že tyto značky vždy mívají opravdu krásné brand manuály a design — zvířata, příroda, roztomilost, jednoduchost…, ze kterých při tvorbě návrhů a pak samotné produkce musíme vycházet. Vždy se vám nejlépe pracuje s tím, k čemu máte hlubší vztah a design se vám opravdu „trefil“ do vkusu.

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, standardně se pohybujeme na prvních příčkách EU v počtech psů na obyvatele. Nejedná se však jen o psy, obecně domácího mazlíčka najdeme v cca 70 procentech domácností, ať už jde o psy, kočky, králíky, morčata či stále oblíbené rybičky.

Nákup krmiva vyjde chovatele na cca deset tisíc korun ročně, což není úplně malá částka a tato křivka má samozřejmě rostoucí tendenci. U nás prostě zvířátka budou vždy trendy a stále více je bereme jako členy domácnosti, kterým dopřáváme stejný, ne‑li větší luxus než lidským jedincům. Z toho nám jednoduše vyplývá, že investice výrobců do POS v kategorii petfood je na vzestupu.

ČTĚTE TAKÉ
Bezobilný a bezobalový. Pet food kopíruje zdravé trendy v lidském světě

Oproti lidským potravinám má přitom zvířecí strava tu výhodu, že ji neovlivňuje sezonnost, roční období ani nic jiného. Zvířata budou jíst během celého roku stejně a žádné osvěžující letní nápoje pro psy zatím nikdo nevymyslel.

To je nejspíše i důvodem, proč se setkáváme s POS dlouhodobějšího, permanentnějšího charakteru, a to je určitě velké plus. Firmy se nebojí investovat větší částky do svých stojanů, regálových čel či paletových vystavení, jelikož vědí/doufají, že jejich produkt bude na vzestupu a má dlouhodobý charakter, narozdíl od akčních či sezonních produktů, se kterými se setkáváme v případě potravin pro lidi. Tam mnohdy stačí jednoduché, levné kartonové vystavení, které za pár týdnů skončí v kontejneru.

Co se materiálového zpracování týká, v této kategorii rozhodně vedou přírodní materiály jako je dřevo. Velmi často od klienta slyším nejdůležitější
podmínku a to propojení vystavení s přírodou. Jak toho docílit víc než kvalitním dřevěným (ideálně jen lehce opracovaným) vystavením? Samozřejmě i u zvířecích pochutin je kladen důraz na BIO/ekologickou výrobu a samé zdravé složky uvnitř. A to přeci nelze „zabít“ nějakým kýčovitým brandingem.

Rozhodně by nejen výrobci, ale také obchody či obchodní řetězce měli investovat právě do rebrandingu celých kategorií jako je například petfood. Společný a ucelený koncept pak dodává nakupování naprosto jinou atmosféru.

A jak bylo popsáno výše, lidé své pejsky a zvířátka zbožňují, dobrá reklama v tomto případě zákazníka velmi rychle přesvědčí k tomu, udělat svému mazlíčkovi radost, či mu dopřát ten nejlepší komfort a péči bez ohledu na dopady v jeho peněžence.

×

MetroZoom přináší chytré plánování kampaní i do metra. Využívá data O2

Starší článek

PPF může převzít TV Nova. Transakce za 48 miliard má být uzavřena 13. října

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více