Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Extra

Pet food realizace nepodléhají sezoně

Anna Brůžková, Dago6. 10. 202025. 11. 2020

Petfood kategorie je jednou z mých nejoblíbenějších vůbec. A to nejen z důvodu, že jsem milovníkem domácích zvířat, zejména pejsků, ale také proto, že tyto značky vždy mívají opravdu krásné brand manuály a design — zvířata, příroda, roztomilost, jednoduchost…, ze kterých při tvorbě návrhů a pak samotné produkce musíme vycházet. Vždy se vám nejlépe pracuje s tím, k čemu máte hlubší vztah a design se vám opravdu „trefil“ do vkusu.

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, standardně se pohybujeme na prvních příčkách EU v počtech psů na obyvatele. Nejedná se však jen o psy, obecně domácího mazlíčka najdeme v cca 70 procentech domácností, ať už jde o psy, kočky, králíky, morčata či stále oblíbené rybičky.

Nákup krmiva vyjde chovatele na cca deset tisíc korun ročně, což není úplně malá částka a tato křivka má samozřejmě rostoucí tendenci. U nás prostě zvířátka budou vždy trendy a stále více je bereme jako členy domácnosti, kterým dopřáváme stejný, ne‑li větší luxus než lidským jedincům. Z toho nám jednoduše vyplývá, že investice výrobců do POS v kategorii petfood je na vzestupu.

ČTĚTE TAKÉ
Bezobilný a bezobalový. Pet food kopíruje zdravé trendy v lidském světě

Oproti lidským potravinám má přitom zvířecí strava tu výhodu, že ji neovlivňuje sezonnost, roční období ani nic jiného. Zvířata budou jíst během celého roku stejně a žádné osvěžující letní nápoje pro psy zatím nikdo nevymyslel.

To je nejspíše i důvodem, proč se setkáváme s POS dlouhodobějšího, permanentnějšího charakteru, a to je určitě velké plus. Firmy se nebojí investovat větší částky do svých stojanů, regálových čel či paletových vystavení, jelikož vědí/doufají, že jejich produkt bude na vzestupu a má dlouhodobý charakter, narozdíl od akčních či sezonních produktů, se kterými se setkáváme v případě potravin pro lidi. Tam mnohdy stačí jednoduché, levné kartonové vystavení, které za pár týdnů skončí v kontejneru.

Co se materiálového zpracování týká, v této kategorii rozhodně vedou přírodní materiály jako je dřevo. Velmi často od klienta slyším nejdůležitější
podmínku a to propojení vystavení s přírodou. Jak toho docílit víc než kvalitním dřevěným (ideálně jen lehce opracovaným) vystavením? Samozřejmě i u zvířecích pochutin je kladen důraz na BIO/ekologickou výrobu a samé zdravé složky uvnitř. A to přeci nelze „zabít“ nějakým kýčovitým brandingem.

Rozhodně by nejen výrobci, ale také obchody či obchodní řetězce měli investovat právě do rebrandingu celých kategorií jako je například petfood. Společný a ucelený koncept pak dodává nakupování naprosto jinou atmosféru.

A jak bylo popsáno výše, lidé své pejsky a zvířátka zbožňují, dobrá reklama v tomto případě zákazníka velmi rychle přesvědčí k tomu, udělat svému mazlíčkovi radost, či mu dopřát ten nejlepší komfort a péči bez ohledu na dopady v jeho peněžence.

Zavřít reklamu

MetroZoom přináší chytré plánování kampaní i do metra. Využívá data O2

Starší článek

PPF může převzít TV Nova. Transakce za 48 miliard má být uzavřena 13. října

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.