Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Media Club
Média

Novu porážíme několik dní v týdnu, říkají zástupci Media Clubu

Irena Buřívalová31. 10. 202025. 11. 2020

Media Club, který prodává i reklamu televizi Prima, letos plánuje zdražovat o pět procent. A těší ho čísla sledovanosti. Například Slunečná na televizi Prima začíná Novu porážet i v několika dnech za týden, což mění vnímání klientů i zadavatelů, říkají v rozhovoru Ladislav Dianiška a Vladimír Pořízek z Media Clubu.

Pandemie se prý do byznysu zatím radikálně nepromít­la. Trh však ovlivňuje tolik nových faktorů, že se nezbývá než modlit, aby se podmínky úplně nezměnily. Na otázky MAM odpovídal obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška a provozní ředitel Prima TV Vladimír Pořízek.

Jakým způsobem zasáhly události spojené s pandemií do tvorby smluv?

LD: Myslím, že do vývoje a vyjednávání pandemie teprve zasáhne, zatím nepociťujeme žádné plošné snižování u rozpočtů. Minimálně teď v závěru roku je peněz dostatek. Co se týká té druhé vlny, tak samozřejmě jsou obchody, které jsou objektivně zavřené, tam se snažíme situaci posuzovat individuálně a řešit to například posunutím kampaní. Ale jinak se úplně zásadně druhá vlna zatím neprojevila.

Zaznamenáváte tlaky na větší flexibilitu dohod?

LD: V jednotkách případů ano. Ale zatím se inzerenti většinově chovají tradičně. Nijak nemění své návyky u ročních komitentů.

V posledním kvartálu stoupl zájem o reklamu standardně, s ohledem na Vánoce, nebo je letos něco jinak?

VP: Klasická situace to úplně není, protože velká část peněz, které klienti neutratili v prvním pololetí, se přesunula před Vánoce. Takže nápor je teď obrovský. Není to tak, že by peníze z trhu úplně zmizely. Z toho důvodu, než byl vyhlášen druhý nouzový stav, jsme zatím nezaznamenali velké snižování rozpoč­tů, týkalo se to spíše jednotlivých případů klientů. Uvidíme, co druhá vlna, jaký bude mít vliv na rozpočty.

K jakému navýšení ceníkových cen v příštím roce dojde?

LD: Předpokládáme, že peněz na trhu nebude moc ubývat, takže očekáváme zvýšení cen zhruba mezi pěti až deseti procenty.

PSALI JSME
Media Club plánuje zdražit reklamu o pět procent. „Peníze na trhu jsou“

Jak udržujete podíl v divácké skupině 15–54 v porovnání s konkurenční TV Nova?

VP: Když se podívám na share Media Club v divácké skupině 15—54, tak celkový balíček Total (včetně TV Barrandov, Atmedia) je nad Novou od dubna letošního roku. A loni půlku roku také. V září jsme měli průměrný celodenní share 36,11 procent v cílové skupině 15—54, v prime time 35,49 procent ve stejné cílové skupině. Rekordní hodnoty dosáhl Media Club i za strategickou cílovou skupinu 15—69 let, kdy byl celodenní share v září 37,87 procent a prime time share 37,34 procenta. Letos je obzvlášť vidět, že se nedaří jen celkový share, ale daří se i kanálům skupiny Prima a některým konkrétním pořadům. Například Slunečná začíná Novu porážet i v několika dnech za týden, což mění vnímání klientů i zadavatelů.

Budete pokračovat s prodejem prostoru TV Barrandov?

VP: Pokud bude TV Barrandov nadále vysílat, tak my ji budeme minimálně pro příští rok prodávat. Je tam ale lehké snížení podílu v bundelu. Museli jsme reflektovat to, že Barrandov dlouhodobě klesá. Žádný jiný důvod za tím není. V Exklusive balíčku zůstává zastoupen třemi procenty, v Total klesl o 5 procent na 15 procent.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 2. listopadu 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Kampaň na podporu Běloruska poběží, dokud to bude třeba

Starší článek

O MF se bude dál rozhodovat v Českých Budějovicích. „Mzdy zatím chodí“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více