Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Lidl
Marketing

„Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů.“ Lidl představí spolupracující firmy

Redakce MAM12. 10. 202025. 11. 2020

Společnost Lidl zahájila kampaň s názvem Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů. Každý týden bude představen jeden známý český dodavatel, který dodává své výrobky do 261 prodejen Lidl po celé České republice.

„Dodavatelé budou každý týden představeni v letáku, na webu společnosti i na sociálních sítích. V neposlední řadě byly natočeny speciální spoty, které poběží po dobu kampaně v televizi. Průvodcem kampaní se opět stal herec Marek Vašut, který je s Lidlem spojen již několik let,“ uvedl jednatel společnosti Michal Farník.

ČTĚTE TAKÉ
Ledecká tváří nové kolekce Lidlu. „Snad se zvýší obliba zimních sportů,“ přeje si

Prvním dodavatelem, který bude představen již v tomto týdnu, je kladenská pekárna La Lorraine. Pekárna produkty peče výhradně z české mouky s tradicí již 25 let. Moderní technologie a přísné hygienické podmínky zaručují, že první, kdo s pečivem manipuluje, je až konečný zákazník v prodejně Lidl. V našich obchodech poté naleznou zákazníci známe výrobky, jako jsou například cereální kaiserky, kornbagety,  dýňové kostky či sladké pudinkové šneky.  

V následujících týdnech budou představeni další společnosti – dodavatel cukrovinek Mocca, Mlékárna Stříbro, výrobce destilátů Rudolf Jelínek a Předměřické brambory.

×

Konference Forum Media mění termín: přesouvá se na 9. prosince

Starší článek

Známkování vlády: třetina podnikatelů udělila Babišovi a spol. nedostatečnou

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více