Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Fairtrade
Marketing

„Moje férová volba.“ Fairtrade spouští kampaň, s Kronerovou a Ziburou

Redakce MAM6. 10. 202025. 11. 2020

Nevládní nezisková organizace Fairtrade Česko a Slovensko spouští  kampaň, která má podpořit povědomí české a slovenské veřejnosti o systému certifikace Fairtrade a hodnotách, které reprezentuje – spravedlivá odměna za práci, zákaz dětské a nucené práce, pěstování šetrné k životnímu prostředí. Kampaň s názvem Moje férová volba se představí při příležitosti Světového dne důstojné práce.

Kampaň oficiálně začne 7. října. „Lidstvo právě čelí obrovské výzvě. Potýká se s dopady pandemie koronaviru. Dokážeme v této ohrožující krizi myslet ještě na relativně vzdálené pěstitele našich produktů každodenní spotřeby? Jsme přesvědčeni, že i nyní je třeba téma udržitelného nakupování ve společnosti otevírat,“ vysvětluje Hana Malíková, ředitelka Fairtrade česko a Slovensko.

PSALI JSME
Odložené platbě Mall Pay se nově říká skipování. Kampaň ji přirovnává k aerobiku

Kampaň podpořili také herečka Zuzana Kronerová a cestovatel a spisovatel Ladislav Zibura. Ve videoklipech a v obrazových materiálech představují hlavní podstatu Fairtrade: to, že systém podporuje farmáře z Latinské Ameriky, Afriky a Asie, že jim dává možnost uživit se za důstojných podmínek vlastní prací a pomáhá jim rozvíjet jejich podnikání. „Není mi lhostejné, že i v dnešní době je naprosto běžné, že pěstitelé konvenční kávy nedostávají za svoji úrodu zaplaceno ani tolik, aby pokryli náklady na výrobu, nebo že kakao v západní Africe stále sbírají dva miliony dětí zapojených do nelegální práce,“ vysvětluje své zapojení do kampaně Kronerová.

Ladislav Zibura miluje kávu a pokud si na ni chce pochutnat, chce vědět, že si ji nevychutnává na úkor chudoby pěstitelů: „Fairtrade vnímám jako farmářský trh na dálku. Vím, že nakupuji od pěstitelů, kteří svojí práci dělají dobře – a zároveň mám jistotu, že jsou za ni slušně zaplaceni. To je pro mě návrat ke kořenům etického obchodu.“

Zapojením známých osobností chce Fairtrade Česko a Slovensko přitáhnout pozornost k problémům, které část veřejnosti považuje za příliš vzdálené, nebo o nich vůbec neví. „Chceme apelovat na osobní odpovědnost každého spotřebitele, na to, že svým rozhodnutím při nákupu může každý z nás zásadně ovlivnit životy lidí, díky kterým máme k dispozici potraviny denní spotřeby, například, kávu, čaj, kakao, banány, rýži a podobně,“ vysvětluje Hana Malíková. I proto v názvu kampaně figuruje slovo „volba“, tedy odkaz k vědomému výběru. Hlavní tváře kampaně Moje férová volba nafotil fotograf František Ortmann, držitel několika ocenění Czech Press Photo.

Kampaň bude stát v ČR i na Slovensku především na videospotech a bannerech šířených v online prostředí, například na sociálních sítích (Youtube, Facebook a Instagram), ale i v rámci bannerů a na Google Ads, které se budou zobrazovat vybraným cílovým skupinám na různých webových stránkách. Dále bude zahrnovat inzerci v českých i slovenských lifestylových tištěných médiích, outdoorovou reklamu ve formě citylightů a v některých případech comarketing s obchodními partnery Fairtrade ČS. Všechny komunikační kanály odkazují na kampaňovou stránku mojeferovavolba.cz nebo mojaferovavolba.sk.

×

Odložené platbě Mall Pay se nově říká skipování. Kampaň ji přirovnává k aerobiku

Starší článek

Czech it Out. Vydavatelství Premium Media Group startuje knižní edici

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více