Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: DS
Marketing

Moderátorka Borhyová reprezentuje automobilku DS. Prodloužila spolupráci

Redakce MAM20. 10. 202025. 11. 2020

Televizní moderátorka Lucie Borhyová prodloužila spolupráci s francouzskou automobilovou značkou DS – zůstává tak i nadále její ambasadorkou.

„Spolupráce s DS je naprosto fantastická. Lepší bych si nemohla přát! Mají krásná auta, skvělý servis, všichni jsou velmi milí a myslím, že jsme si perfektně sedli a spolupráce nám ve všech oblastech klape,“ hodnotí spolupráci Lucie Borhyová a přidává i své dosavadní zkušenosti s vozem, „Vyzdvihla bych jednoznačně krásu karoserie i interiéru, neomrzel mě ani maličko, což se jinak může u výrazného designu snadno stát. Auto je příjemné, pohodlné, skvěle se mi řídí, jako by mi bylo ušité na míru.“

Do května jezdila rok s DS 7 Crossback, nyní zkouší další vývojový stupeň modelové řady – DS 7 Crossback e-tense 4×4.

„Doma teď dobíjím mobil, tablet, počítač a nově i auto. Je to velmi snadné, zvládne to v pohodě každý. Auto se mi nabije přes noc, a protože to mám do práce 25 kilometrů, stačí mi většinou na cestu tam i zpět právě dojezd na elektřinu, takže teď tankuji opravdu velmi zřídka.“

Kromě svých moderátorských aktivit se Borhyová také intenzivně věnuje práci ve své nadaci Lucky Be, která ve spolupráci s oddělením neonatologie v Nemocnici Na Bulovce pomáhá předčasně narozeným miminkům. „S Lucií Borhyovou jsme na stejné vlně, za což jsem velmi ráda. Je skvělé, že jako ambasadorka reprezentuje naši značku na společenských akcích, ale stejně tak je pro nás důležitý i její upřímný charitativní přesah a starost o ostatní,“ dodává ke spolupráci Martina Bedrnová, ředitelka značky DS.

×

Sparta využívá na monitoring médií umělou inteligenci

Starší článek

Tvůrci Černoty plánují internetovou TV. Nabídne vlastní investigaci

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více