Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dylan’s Candy Bar
Retail

MÍSTO PRODEJE: Kýč i minimalismus v mlsání

Irena Buřívalová23. 10. 20201. 8. 2021

Prodejny sladkostí sázejí na design „perníkové chaloupky“, ale i stylizaci do lékárny. Co funguje víc? Odborníci hodnotí kreativní koncepty a trendy v segmentu sladkostí.

  • Anna Brůžková, Dago
  • Linda Petrová, Wellen

Dylan’s Candy Bar

USA

Řetězec prodejen se sladkostmi Dylan’s Candy Bar patří Dylan Laurenové, dceři módního návrháře Ralpha Laurena. Centrem prodejny v New Yorku stejně jako v dalších je strom z obřích lízátek. Výbušnou barevnost interiéru podporuje také večer barevně nasvícený strop. Návrh interiéru i exteriéru zpracovala firma J/Newbold Associates.

Linda Petrová

⭐⭐⭐

Cirkusová kýčovitost je pro americký trh typická, obchod jsem viděla na vlastní oči a působil velmi přeplněně a chaoticky. Velká „hračkárna“ se sladkostmi primárně přitahuje děti, pro které je takový způsob prezentace neodolatelný. Pro rodiče je téměř nemožné ratolesti odmítnout.

Anna Brůžková

⭐⭐⭐

I na dálku člověk cítí nejen atmosféru, ale také vůni, která se obchodem line. Rozhodně nelze popřít, že si designéři s prostorem vyhráli. Lízátkový strom, čokolády v nadživotní velikosti, všemožně koncipované stojany a mnoho dalšího. To určitě potrápilo nejednoho produkčního a technologa. A za to klobouk doů. Jinak bohužel na mě koncept je až příliš „sladký“. Určitě zaujme děti, ale nové trendy jdou už spíše minimalistickým, originálním směrem.

Papabubble

Japonsko

Papabubble je původně španělská firma, která má v současnosti pobočky už po celém světě. Japonská prodejna v Yokohamě, kterou navrhlo studio Schemata Architects, působí spíše jako laboratoř, než jako obchod se sladkostmi. Zákazníci mohou dokonce přes sklo pozorovat cukráře přímo při tvorbě bonbonů.

Linda Petrová

⭐⭐⭐⭐⭐

Sladkosti jako objekty a cukráři jako odborníci, kteří je vyrábějí. Vkusná, uměřená a designově vydařená prezentace s nápadem. Na první pohled je vidět, že nejde o množství, ale o kvalitu. A to už je pro malý hříšek obhajitelné.

Anna Brůžková

⭐⭐⭐⭐

Toto je styl dnešní doby. Jednoduché, minimalistické. Kombinace studeného betonu a teplého dřeva. Pár barev a konec. U těchto provozoven kolikrát člověk z venku ani nepozná, co si uvnitř může zakoupit, což vzbuzuje zvědavost. Pro mě moderně vybavené místo, s dobrým nápadem. Vytvářet originální cukroviny přímo před zraky zákazníků je určitě novinka, kterou mnoho lidí ocení. Je to totiž tzv. nákup se zážitkem, a to je v dnešní době ta přidaná hodnota.

Happy Pills

Španělsko

Barcelonská prodejna řetězce Happy Pills vypadá jako pravá lékárna. S tím rozdílem, že místo léků si zákazníci mohou do lékovek nabírat sladkosti. K dispozici mají krabičky poslední záchrany pro pár bonbonků, malé dózy, ale také obří litr a půl objemné nádoby. Design navrhlo Studio m.

Linda Petrová

⭐⭐⭐⭐

Puristický prostor nechává vyniknout barevným cukrovinkám a přitom nese myšlenku, že v malém množství může být sladké „lék“, ale neměli bychom se předávkovat. Prostor je dospělý, hezky orientovaný a s příjemnou doplňkovou komunikací.

Anna Brůžková

⭐

Originální je tento koncept určitě. Podle mě ale rozhodně ne v pozitivním slova smyslu a to já originalitu dokáži ocenit. Bohužel přirovnávání bonbonů a sladkých odměn k pilulkám a lékům mi příjde až nemístné. Nehledě na to, jak toto může působit na výchovu dětí, kteří k narozeninám dostanou lahvičku s „léky“ a následně si nabídnou u babičky v šuplíku. Pro mě bohužel nepovedený nápad, i když možná s dobrým úmyslem.

Zavřít reklamu

CZC.cz rozšiřuje sortiment o neelektronické zboží. „Pro offline život Geeka“

Starší článek

Přechod na nový standard DVB‑T2 hotov? Ne tak úplně

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.