Foto: MetroZoom

MetroZoom rozšiřuje nabídku digitálních CLV o nové stanice metra

26. 10. 2020 15:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Společnost MetroZoom rozšířila nabídku digitálních CLV v pražském metru ze 32 na 40 kusů. Rozrostl se i počet stanic, kde se plochy nacházejí – z 21 na 24.

„Za tak velký ohlas a objednávky ihned po spuštění jsme samozřejmě rádi. Potvrzuje to skutečnost, že digitální venkovní reklama v metru chyběla a klienti o ni mají zájem. Dle předpokladu klienti využívají zejména obrovskou variabilitu digitálních ploch, flexibilní nasazování spotů a oceňují výrazně rozšířené možnosti kreativy,“ říká Dana Svobodová, jednatelka společnosti MetroZoom.

„První měsíc existence digitálních CLV v metru ukázal, že toto je budoucnost venkovní reklamy a že i v Čechách je o tyto nosiče enormní zájem. Blížící se Black Friday a Vánoce, kdy klienti mohou využít digitální CLV i pro podporu těsně před těmito nákupními událostmi, tento zájem jistě nadále umocní,“ dodává Svobodová.

PSALI JSME
MetroZoom přináší chytré plánování kampaní i do metra. Využívá data O2

Od 16. října se portfolio digitálních CLV rozšířilo o osm nových ploch a přibyly i stanice metra, v nichž jsou umístěny. Nově je společnost nabízí i ve stanicích Vltavská, Nádraží Holešovice a Křižíkova.

Ke všem 40 digitálním CLV je společnost MetroZoom schopna svým klientům poskytnout standardní mediální ukazatele ke každé jejich kampani. A to díky nástroji BigPlan, který ve spolupráci s O2 Media nově rozšířila i do pražského metra.

Foto: MetroZoom

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení