Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MetroZoom
Marketing

MetroZoom rozšiřuje nabídku digitálních CLV o nové stanice metra

Redakce MAM26. 10. 202025. 11. 2020

Společnost MetroZoom rozšířila nabídku digitálních CLV v pražském metru ze 32 na 40 kusů. Rozrostl se i počet stanic, kde se plochy nacházejí – z 21 na 24.

„Za tak velký ohlas a objednávky ihned po spuštění jsme samozřejmě rádi. Potvrzuje to skutečnost, že digitální venkovní reklama v metru chyběla a klienti o ni mají zájem. Dle předpokladu klienti využívají zejména obrovskou variabilitu digitálních ploch, flexibilní nasazování spotů a oceňují výrazně rozšířené možnosti kreativy,“ říká Dana Svobodová, jednatelka společnosti MetroZoom.

„První měsíc existence digitálních CLV v metru ukázal, že toto je budoucnost venkovní reklamy a že i v Čechách je o tyto nosiče enormní zájem. Blížící se Black Friday a Vánoce, kdy klienti mohou využít digitální CLV i pro podporu těsně před těmito nákupními událostmi, tento zájem jistě nadále umocní,“ dodává Svobodová.

PSALI JSME
MetroZoom přináší chytré plánování kampaní i do metra. Využívá data O2

Od 16. října se portfolio digitálních CLV rozšířilo o osm nových ploch a přibyly i stanice metra, v nichž jsou umístěny. Nově je společnost nabízí i ve stanicích Vltavská, Nádraží Holešovice a Křižíkova.

Ke všem 40 digitálním CLV je společnost MetroZoom schopna svým klientům poskytnout standardní mediální ukazatele ke každé jejich kampani. A to díky nástroji BigPlan, který ve spolupráci s O2 Media nově rozšířila i do pražského metra.

×

Evropa 2 spustila kampaň „Nalaď si“: propaguje své pořady a moderátory

Starší článek

Internetová televize Mall.tv uvádí Terapii sdílení, seriál o esemeskách a lidech

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více