Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Metalshop
Retail

Metalshop expanduje na Ukrajinu. Chystá Rusko a Skandinávii

Irena Buřívalová15. 10. 20201. 8. 2021

Segmentu fashion se v období pandemie moc nedaří. Jednou z výjimek je Metalshop z Bystřice u Třince, který své oblečení, obuv a doplňky prodává už do dvanácti zemí. Koncem léta firma vstoupila na ukrajinský trh, chystá se také do Ruska a pokukuje po Skandinávii, kde má metalová hudba tradičně silnou pozici a fanoušky.  

„Ukrajinci nás hned přijali za své a Ukrajinu řadíme mezi země s nejlepším startem, máme už stovky objednávek. Pomohla tomu zřejmě i kampaň na Facebooku. Největší potíž byla v domluvení dopravce, který by uměl zároveň balíčky proclít a dostat ke koncovému zákazníkovi,“ říká jednatel Roman Wytrzens (viz foto) a dodává plány o ruské expanzi. „Pokud už máme ukrajinskou verzi, ruská už není takový problém – největší těžkosti s azbukou nebo dopravou mimo EU máme za sebou.“ 

Firma své produkty prodává i na zahraničních tržištích jako je Amazon a eBay. „Dlouho jsme bojovali s verifikací a nedařilo se nám doručovat zásilky včas. Poslední dobou jsme vše vyladili a za září jsme za moře udělali více objednávek než za předchozí tři měsíce dohromady,“ říká Wytrzens. 

Z pohledu marketingové komunikace Metalshopu v Česku vedle PPC kampaně a Facebooku doposud nejlépe fungovalo propojení s festivaly a kapelami, což s ohledem na aktuální pandemická omezení už neplatí. V zahraničí jsou pak pro firmu základem akvizice zákazníků obecné i specializované srovnávače. „Investujeme hodně do PPC reklamy na Google, poslední dobou roste objem objednávek i díky placené propagaci na Facebooku,“ popisuje jednatel Metalshop.cz. 

Firma vnikla v roce 1999 a první e-shop spustila v roce 2004. Metalshop má v Česku také tři kamenné obchody. Za rok 2020 očekává obrat ve výši 150 milionů korun, letos tak navzdory krizi meziročně obratově poroste až o 30 procent.  

Rozvoj elektronického obchodování Metalshopu je spojen s agenturou Expando global, která se jim stará o e-shop a online marketing. “Jsme rádi, že můžeme být součástí úspěchu Metalshopu od samotného počátku. Dnes jsou naše společnosti propojeny takřka pupeční šňůrou,” popisuje spolupráci majitel agentury Adam Kurzok. “Metal není tak marginální záležitostí, jak se může zdát a jak ukazují prodeje posledních let, v některých zemích je dokonce populárnější než v Česku. To nic nemění na faktu, že Metalshop dělá svou práci dobře – tvrdou hudbou žijí a proto dokážou skvěle nakupovat zboží. Zároveň se nebojí neustále zkoušet něco nového,“ uzavírá Kurzok. 

Zavřít reklamu

Ikea bude v Česku pronajímat nábytek. Zatím jen firmám

Starší článek

VIDEO: E.ON spouští další spoty s Issovou. „Podpoříme pozitivní energii“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.