Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Metalshop
Marketing

Metalshop expanduje na Ukrajinu. Chystá Rusko a Skandinávii

Irena Buřívalová15. 10. 202025. 11. 2020

Segmentu fashion se v období pandemie moc nedaří. Jednou z výjimek je Metalshop z Bystřice u Třince, který své oblečení, obuv a doplňky prodává už do dvanácti zemí. Koncem léta firma vstoupila na ukrajinský trh, chystá se také do Ruska a pokukuje po Skandinávii, kde má metalová hudba tradičně silnou pozici a fanoušky.  

„Ukrajinci nás hned přijali za své a Ukrajinu řadíme mezi země s nejlepším startem, máme už stovky objednávek. Pomohla tomu zřejmě i kampaň na Facebooku. Největší potíž byla v domluvení dopravce, který by uměl zároveň balíčky proclít a dostat ke koncovému zákazníkovi,“ říká jednatel Roman Wytrzens (viz foto) a dodává plány o ruské expanzi. „Pokud už máme ukrajinskou verzi, ruská už není takový problém – největší těžkosti s azbukou nebo dopravou mimo EU máme za sebou.“ 

Firma své produkty prodává i na zahraničních tržištích jako je Amazon a eBay. „Dlouho jsme bojovali s verifikací a nedařilo se nám doručovat zásilky včas. Poslední dobou jsme vše vyladili a za září jsme za moře udělali více objednávek než za předchozí tři měsíce dohromady,“ říká Wytrzens. 

Z pohledu marketingové komunikace Metalshopu v Česku vedle PPC kampaně a Facebooku doposud nejlépe fungovalo propojení s festivaly a kapelami, což s ohledem na aktuální pandemická omezení už neplatí. V zahraničí jsou pak pro firmu základem akvizice zákazníků obecné i specializované srovnávače. „Investujeme hodně do PPC reklamy na Google, poslední dobou roste objem objednávek i díky placené propagaci na Facebooku,“ popisuje jednatel Metalshop.cz. 

Firma vnikla v roce 1999 a první e-shop spustila v roce 2004. Metalshop má v Česku také tři kamenné obchody. Za rok 2020 očekává obrat ve výši 150 milionů korun, letos tak navzdory krizi meziročně obratově poroste až o 30 procent.  

Rozvoj elektronického obchodování Metalshopu je spojen s agenturou Expando global, která se jim stará o e-shop a online marketing. “Jsme rádi, že můžeme být součástí úspěchu Metalshopu od samotného počátku. Dnes jsou naše společnosti propojeny takřka pupeční šňůrou,” popisuje spolupráci majitel agentury Adam Kurzok. “Metal není tak marginální záležitostí, jak se může zdát a jak ukazují prodeje posledních let, v některých zemích je dokonce populárnější než v Česku. To nic nemění na faktu, že Metalshop dělá svou práci dobře – tvrdou hudbou žijí a proto dokážou skvěle nakupovat zboží. Zároveň se nebojí neustále zkoušet něco nového,“ uzavírá Kurzok. 

×

Ikea bude v Česku pronajímat nábytek. Zatím jen firmám

Starší článek

VIDEO: E.ON spouští další spoty s Issovou. „Podpoříme pozitivní energii“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více