

Mazars rebrandouje značku. Firma představila nové logo
Mazars rebranduje svoji značku ve více než 90 zemích a teritoriích. Akce má podle firmy za cíl podpořit úspěšnou strategii celosvětové expanze skupiny a akcentovat odlišný pohled na trh auditorských a poradenských služeb.
Mezinárodní auditorská, daňová a poradenská společnost Mazars dnes ve vice než 90 zemích a teritoriích, kde působí, slavnostně odhalila novou brandovou identitu značky.
Rebranding je zároveň součástí globální strategie Mazars, jejíž záměrem je přinést na auditorský a poradenský trh výběr a jiný pohled na auditorskou a poradenskou praxi.
Hervé Hélias, generální ředitel a předseda představenstva společnosti Mazars Group k tomu uvedl: „Jsem velmi nadšen, že mohu odhalit naši novou brandovou identitu a její positioning. Po dvou letech důkladných a rozsáhlých konzultací s našimi partnery, zaměstnanci, klienty a všemi zúčastněnými stranami je naše úsilí završeno. Nová značka reflektuje naši současnou pozici na trhu a následuje naše ambice, kam bychom firmu do budoucna chtěli dále posouvat. Mazars je jeden propojený tým působící po celém světě s rozsahem služeb, který slouží velkým mezinárodním i lokálním klientům, a který je vždy ve svém přístupu agilní, osobní, a kreativní. V každé zemi, kde působíme, kombinují naše týmy lokální přístup s globální perspektivou a nabízejí klientům všech forem a velikostí skutečné partnerství, které jim dává důvěru v jejich podnikání a pomáhá jim dosáhnout jejich cíle.“
Strategie vyváženého růstu a úspěšné expanze
V loňském roce zaznamenala firma Mazards obrat ve výši 1,8 miliard EUR (finanční rok 2018/2019), což představuje nárůst o 10,4 % (bez dopadu Forexu o 0,2 %) ve srovnání s předchozím obdobím. Zvýšení obratu v letech 2018/2019 bylo podpořeno silným 9% růstem.
„Za 75 let se naše hlavní zásady nezměnily, ale naše firma se změnila. Za posledních deset let jsme vyrostli na dvojnásobnou velikost a naše nabídka služeb, počet klientů a nových talentů korespondovala s naším růstem. Dnes v rámci auditu spolupracujeme s téměř 2 000 klienty po celém světě; 30 % kótovaných společností ve Francii a v Číně obsluhuje téměř 140 společností kótovaných na burze. Současně poskytujeme služby více než 50 000 soukromým vlastníkům a rodinným podnikům, zkrátka poskytujeme služby firmám všech velikostí – od soukromých vlastníků a start-upů až po velké mezinárodní klienty,“ konstatoval Hélias.
„Jsem velmi hrdý na naši novou značku. Ve firmě působím již od jejích začátku na českém trhu v roce 1995 a od té doby jsme urazili velký kus cesty. Když jsem před těmi 25 lety nastoupil do firmy, sídlila ve sklepních prostorách, kde se jedenáct zaměstnanců dělilo o jeden notebook. Nyní patříme k předním společnostem se špičkovým zázemím a propracovaným systémem vzdělávání a kariérního růstu zaměstnanců,“ komentuje rebranding řídící partner Mazars v České republice Milan Prokopius a dodává: „Nová brand identita naší značky dobře vystihuje naši schopnost přinést klientům jak osobní a individuální přístup na lokální úrovni, tak rozsah a komplexnost služeb mezinárodní společnosti.“
Cécile Kossoff, globální lídr marketingu, komunikace a značky Mazars Group k tomu dodává:, „Všichni jsme neuvěřitelně hrdí na naši firmu, naši cestu a novou značku Mazars. Tato nová identita je postavena na DNA firmy a posiluje to, kdo jsme, jak pracujeme a čím se odlišujeme. Odráží tradici a historii naší společnosti, integrovaný přístup kombinující skutečný mezinárodní dosah s hlubokými lokálními kořeny; náš pocit odpovědnosti vůči oborům, kde působíme; dlouholeté technické znalosti; kvalitu, kterou nabízíme; pochopení businessu našich klientů a vzájemný respekt; jedinečný a osobní přístup, kterého si cení; důvěru a jistotu, které jim přinášíme; a náš závazek dělat správné věci.“
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

