Foto: Zásilkovna

Marketingovou manažerkou Zásilkovny je Aneta Uhlíková. Přichází z Kiky

19. 10. 2020 11:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do týmu Zásilkovny, české logisticko-technologické firmy, přichází na pozici marketingové manažerky pro Českou republiku a Slovensko Aneta Uhlíková. Bude zodpovědná za veškeré marketingové aktivity Zásilkovny na českém a slovenském trhu. Půjde především o B2B a B2C komunikaci směrem k e-shopům, e-shopovým řešením, agenturám a výdejním místům, řízení performance kampaní a nákupu médií pro kampaně.

„Skupina Packeta roste každým rokem o více než 100 procent. Také v letošním roce máme ambiciózní cíle jak v České republice, tak i na všech zahraničních trzích, kde působíme. S tím souvisí stále větší požadavky všech našich firem ve skupině na komunikační a marketingovou podporu. Věřím, že nám Aneta, jako další člen našeho marketingového týmu, výrazně pomůže naše cíle splnit,“ říká Milan Šmíd, marketingový ředitel Zásilkovny.

ČTĚTE TAKÉ
Vždy jsme byli bráni za e-shopovou velmoc, říká zakladatelka Zásilkovny

„Jsem si vědoma toho, že přicházím do firmy, která má obrovské ambice. Na spolupráci s kolegy v Zásilkovně i v Zásielkovni se moc těším, pracovat pro lídra trhu a pro firmu, která se chce neustále posouvat dopředu, je pro mě velká výzva,“ doplňuje Aneta Uhlíková, nová marketingová manažerka Zásilkovny pro Čechy a Slovensko.

Do Zásilkovny přichází Aneta Uhlíková (28) ze společnosti Kika, kde pracovala na stejné pozici. Pracovala také ve vydavatelství Mladá fronta jako Direct Marketing Manager. Vystudovala podnikovou ekonomiku a management na ČZU v Praze. Mezi její zájmy patří sport, cestování a dobré jídlo.

Zásilkovna je součástí skupiny Packeta. V loňském roce byl obrat skupiny 1,3 miliard korun. Počet přepravených zásilek byl 19 milionů.

Foto: Zásilkovna

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.