Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hyundai Motor Czech
Lidé

Marketingové oddělení Hyundai Motor Czech nově vede Marek Trešl

Redakce MAM2. 10. 202025. 11. 2020

Ve vedení Hyundai Motor Czech došlo k několika změnám. Marketingové oddělení bylo sloučeno s produktovým týmem a vede ho marketingový ředitel Marek Trešl. Vedení obchodního oddělení pak od října 2020 přebírá Ondřej Pospíšil, dosavadní sales manažer nových vozů

„Hyundai prochází vzrušující etapou znamenající kompletní obměnu modelového portfolia, elektrifikaci všech SUV modelů i rozšíření nabídky sportovních verzí. V naší komunikaci budeme kromě pozitivních emocí ještě více zdůrazňovat přednosti a výhody našich modelů s ambicí posunout značku do pozice technologického leadera,“ uvedl nový marketingový ředitel Marek Trešl.

  • Ondřej Pospíšil

Ten pro české zastoupení jihokorejské automobilky pracuje osmým rokem, předtím působil více než pět let jako brand manager pro značku Ford.

Ondřej Pospíšil společnost Hyundai Motor Czech posílil v září 2019 poté, co působil jako vedoucí fleetového oddělení Škoda Auto pro Českou republiku. „Mým cílem je posílit naše prodejní aktivity, a to zejména při uvádění nových modelů, s cílem upevnění pozice značky Hyundai na českém trhu,“ uvedl Pospíšil.

Dosavadní obchodní ředitel Pavel Tomášek a marketingová ředitelka Jana Sekeráková společnost v průběhu září opustili.

Zavřít reklamu

„Hustá výzva s Milko Řeckým jogurtem.“ Kampaň má pomoci posílit imunitu

Starší článek

Herbadent míří do obchodních center: formou pop-up prodejních míst

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.