Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mindshare
Lidé

Lucie Kulhavá a Petr Tichý míří do vedení pražské kanceláře Mindshare

Redakce MAM12. 10. 202025. 11. 2020

Síť mediálních agentur Mindshare od 9. října 2020 posiluje vedení své pražské kanceláře o Lucii Kulhavou na pozici Managing Partner a do role Digital Media Director se posouvá Petr Tichý.

Lucie Kulhavá v agentuře Mindshare působí od roku 2013 a doposud v roli Business Planning Director vedla výzkumné oddělení. Nyní bude navíc zodpovědná za strategický rozvoj agentury. „Těším se, že budeme dále posilovat důraz na propojování jednotlivých disciplín, efektivní práci s daty a tvorbu špičkových mediálních strategií. Mým úkolem bude také propojovat jednotlivé talenty napříč Mindshare a GroupM,“ dodává Kulhavá.

ČTĚTE TAKÉ
Dlouholetý marketingový šéf Juza opustil firmu Ton. Jeho pozici přebírá Handlová

Petr Tichý v agentuře Mindshare působí již od září 2012 a naposledy vedl z pozice Head of Digital oddělení Digital Strategy a Social Content. Nyní převezme po Ondřeji Bartůňkovi (Managing Director) řízení digitálního oddělení. “V nové roli budu společně s týmem pokračovat na rozšiřování produktů a služeb v oblasti digitální reklamy a také budeme přibližovat digitální specialisty blíže ke klientům. Velkou pozornost budeme věnovat rozvoji kompetence v oblasti eCommerce, digitálního obsahu a efektivního nakládání s daty,” uvedl ke svému novému působení Petr Tichý.

Změny přicházejí pár dní po nástupu Ondřeje Bartůňka do role Managing Director společnosti: „Měníme mírně svoji strukturu, abychom dokázali lépe adresovat potřeby klienta. Lze očekávat další kroky vedoucí k prohloubení spolupráce s GroupM a dalšími agenturami v rámci WPP s tím, jak směřujeme k plánované kolokaci všech WPP agentur koncem příštího roku,“ komentuje další kroky Bartůněk.

×

GasNet představuje novou vizuální podobu. Firma má nové logo

Starší článek

Začal festival rozhlasové tvorby Prix Bohemia Radio. Akce probíhá online

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více