Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: A 11
Média

Lifestylová Innspirace a manažerský Innovation. A 11 vydává nové tituly

Redakce MAM21. 10. 202025. 11. 2020

Vydavatelství lokálního a odborného tisku, společnost A11, začalo vydávat dva nové časopisy. Prvním z nich je lifestylový magazín Innspirace, který 5x ročně přinese na 80 stranách desítky sezonních tipů a nápadů pro zpestření všedních dní, druhým je pak ekonomický měsíčník Innovation, který doposud vycházel jako čtvrtletník. Innovation přináší kombinaci lifestylových témat s odborným obsahem z oblastí investic, realit, řízení firem a lidských zdrojů a zásadními informacemi pro podnikatele, manažery a živnostníky.

„Oba tituly zapadají do naší koncepce vybudovat do konce roku třetí pilíř našeho portfolia, který doplní lokální a odborný tisk,“ konstatoval ředitel vydavatelství Aleš Zavoral. Časopisy budou k dispozici na předem vybrané síti 700 trafik po celé ČR, na portálu Alza Media i jako předplatné, které doplní řízená distribuce. Šéfredaktorkou Innovation je Jana Chuchvalcová, která stojí i za časopisy Profi Poradenství & Finance, Profi Makléř & Reality. Vedením redakce Innspirace byla pověřena Jana Wostrá.

PSALI JSME
Náš region v Praze a Brně bude nově týdeníkem. Seženete ho i v Metru

První vydání Innovation vyšlo ve spolupráci s Českou manažerskou asociací a přináší kompletní přehled všech nominovaných účastníků soutěže Manažer roku 2019. Tématem prvního vydání Innspirace je pak zimní a předvánoční čas s těmi nejlepšími českými tradicemi, recepty, tipy na cestování a dárky. „Oba tituly nás inzertně velmi příjemně překvapily, zájem ze strany klientů byl enormní a obě vydání byla vyprodaná,“ dodal obchodní ředitel vydavatelství A11 David Korn.

Vydavatelství A 11 podle informací z trhu také dlouho usilovalo o koupi značky časopisu Instinkt, který patřil do portfolia vydavatelství Empresa media Jaromíra Soukupa. Časopis vycházel nejdříve jako týdeník a ke svému konci, který definitivně přišel v září loňského roku, jako měsíčník. K dohodě Soukupa a A 11 ohledně prodeje Instinktu však nedošlo.

×

Mazars rebrandouje značku. Firma představila nové logo

Starší článek

Česká pobočka Mindshare mění obchodního ředitele. Nastupuje Michal Beran

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více