Foto: A 11

Lifestylová Innspirace a manažerský Innovation. A 11 vydává nové tituly

21. 10. 2020 15:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství lokálního a odborného tisku, společnost A11, začalo vydávat dva nové časopisy. Prvním z nich je lifestylový magazín Innspirace, který 5x ročně přinese na 80 stranách desítky sezonních tipů a nápadů pro zpestření všedních dní, druhým je pak ekonomický měsíčník Innovation, který doposud vycházel jako čtvrtletník. Innovation přináší kombinaci lifestylových témat s odborným obsahem z oblastí investic, realit, řízení firem a lidských zdrojů a zásadními informacemi pro podnikatele, manažery a živnostníky.

„Oba tituly zapadají do naší koncepce vybudovat do konce roku třetí pilíř našeho portfolia, který doplní lokální a odborný tisk,“ konstatoval ředitel vydavatelství Aleš Zavoral. Časopisy budou k dispozici na předem vybrané síti 700 trafik po celé ČR, na portálu Alza Media i jako předplatné, které doplní řízená distribuce. Šéfredaktorkou Innovation je Jana Chuchvalcová, která stojí i za časopisy Profi Poradenství & Finance, Profi Makléř & Reality. Vedením redakce Innspirace byla pověřena Jana Wostrá.

PSALI JSME
Náš region v Praze a Brně bude nově týdeníkem. Seženete ho i v Metru

První vydání Innovation vyšlo ve spolupráci s Českou manažerskou asociací a přináší kompletní přehled všech nominovaných účastníků soutěže Manažer roku 2019. Tématem prvního vydání Innspirace je pak zimní a předvánoční čas s těmi nejlepšími českými tradicemi, recepty, tipy na cestování a dárky. „Oba tituly nás inzertně velmi příjemně překvapily, zájem ze strany klientů byl enormní a obě vydání byla vyprodaná,“ dodal obchodní ředitel vydavatelství A11 David Korn.

Vydavatelství A 11 podle informací z trhu také dlouho usilovalo o koupi značky časopisu Instinkt, který patřil do portfolia vydavatelství Empresa media Jaromíra Soukupa. Časopis vycházel nejdříve jako týdeník a ke svému konci, který definitivně přišel v září loňského roku, jako měsíčník. K dohodě Soukupa a A 11 ohledně prodeje Instinktu však nedošlo.

Foto: A 11

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.