

Kurzy.cz ukončily spolupráce s mediálními agenturami. Vsadí na přímou komunikaci
Nejnavštěvovanější finanční portál českého internetu Kurzy.cz a s ním i ostatní weby ze skupiny, a to Bydlet.cz, Meteobox.cz a YAuto.cz, ukončily spolupráci s velkými mediálními agenturami, Od října 2020 tak prodávají veškerý reklamní prostor nově jen prostřednictvím svého obchodního oddělení.
„Ke konci září 2020 jsme ukončili všechny dlouhodobé smluvní spolupráce s velkými mediálními agenturami s výjimkou spolupráce s agenturou OMD Czech, která bude ukončena ke konci roku 2020,“ uvedla společnost Kurzy.cz v tiskové zprávě.
Chce sázet na budování dlouhodobých vztahů s konkrétními klienty. „Trvale se snažíme být pro všechny naše klienty spolehlivým partnerem, který plní své závazky a přichází proaktivně s nápady, jak reklamní kampaň či jakoukoliv propagaci nastavit tak, aby byl klient s jejím výsledkem spokojen. Ke každému klientovi přistupujeme vždy individuálně, abychom co nejvíce zohlednili jeho marketingové potřeby, což při zprostředkované komunikaci často nebylo možné,“ uzavírají Kurzy.cz vyjádření.
Podobné zprávy


Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB


PR klub zavádí institucionální členství


Alza a Heureka obnovují spolupráci

