Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: J&T Finance Group
Marketing

J&T mění po letech vizuální identitu. „Má odrážet naše hodnoty a charakter“

Redakce MAM22. 10. 20207. 12. 2020

Skupina J&T Finance Group mění vizuální styl, loga zůstávají stejná.

Nová vizuální podoba skupiny J&T Finance Group, kterou majoritně vlastní Jozef Tkáč a Ivan Jakabovič, má umocnit pozici celé skupiny na českém trhu, sjednotit prezentaci jednotlivých společností ve skupině a pomoci veřejnosti k lepší orientaci ve struktuře holdingu. Vedle J&T Banky, která na trhu působí od roku 1998, do něho spadají společnosti J&T IB and Capital Markets, J&T Investiční společnost, J&T Leasing, J&T Ventures a J&T Services.

„Za těch více než 20 let působení na česko­‑slovenském trhu se nám podařilo vybudovat ‚J&T svět‘, ve kterém je však pro lidi zvenku náročné se orientovat. Nová identita má pomoci nejen k lepší orientaci, ale také odrážet hodnoty a charakter naší finanční skupiny,“ říká Karolina Šrámková, šéfka marketingu J&T Banky. A Michal Richtr, řditel agentury Dynamo design, která novou identitu navrhl, ji doplňuje: „Vítězný koncept vizuálního stylu vychází z klíčové myšlenky ‚Stability nelze dosáhnout setrvačností, ale jen díky neustálému pohybu‘.“

Neustálý růst krystalů

Vodítkem pro vizuální ztvárnění se stal motiv růstu krystalů, ve kterém hraje roli čas, materiály i tvary a jejich proměny. Toto téma tvůrce dovedlo k využití metody 3D CGI (computer­‑generated imagery). Tým designérů Dynama pod vedením Jana Šlégra a Martina Holuba proto na celém projektu spolupracoval nejen s grafickým designérem Mikulášem Macháčkem, ale i s motion grafikem Zbyňkem Krulichem.

„Díky svým bohatým zkušenostem s 3D animačním softwarem Houdini dokázal vytvořit pro každou společnost i celou skupinu specifický druh krystalu, který koresponduje s charakterem každé entity. Spektrum možností práce s krystaly doplňuje ještě 2D konstrukční model, který je pro některá média či materiály vhodnější než 3D fotorealistický vizuál,“ vysvětluje Michal Richtr a dodává, že téma pohybu a růstu se projevuje i ve statických vizuálech díky systému grafických prvků, který je inspirován logem J&T a proporcemi jeho písma. Různé variace tohoto takzvaného gridu dávají vizuálům jednotnou formu a dynamiku, napomohou diferenciaci uvnitř skupiny při současném budování společné image navenek.

Nový vizuální styl J&T, který bude společnost od nynějška používat, se projeví rovněž na připravovaném webu a v mediálních kampaních. J&T má za sebou letos po osmnácti letech strávených v centrále mezi Florencí a hotelem Hilton stěhování do nového kancelářského cetra Rustonka.

Každá firma má svůj krystal

Pro každou společnost i celou skupinu vytvořila agentura Dynamo design specifický druh krystalu, který koresponduje s jejím charakterem. Liší se tvarem, barevností i složením.

Mohutný pevný krystal pro J&T Investiční společnost roste po vrstvách od jádra směrem k povrchu. Jak každý fond posiluje díky investicím klientů, tak přirůstají další vrstvy krystalu.

Krystal J&T Banky díky černo smaragdové barevnosti se zlatavými odlesky evokuje skryté bohatství. Ušlechtilý drahokam vytváří dojem exkluzivity, důležitou roli hraje i jeho transparentnost. Dynamický vizuální styl využívá grid, odvozený od loga J&T a proporcí jeho písma.

Krystal skupiny JTFG představuje srůst menších krystalů, které reprezentují jednotlivé společnosti ve skupině. I když každá roste trochu jiným tempem či směrem, společný základ jim dodává stabilitu a sílu. Barevnost a materiál vytváří prémiový dojem.

Zavřít reklamu

Novým CEO společnosti Konsepti se stal Milan Začal

Starší článek

Facebook seznamka míří do Česka. Pracuje se společnými zájmy uživatelů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.