Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Areklama
Extra

Klikni na mapu a vyber si reklamní plochu kdekoliv

Lukáš Havlas13. 10. 202025. 11. 2020

ADVERTORIAL Interaktivní mapu s takovými funkcemi na českém trhu nikdo nemá, říká Adam Jakishe, jednatel Areklamy Adam Jakishe.

Reklamní společnost Areklama představuje speciální interaktivní mapu, která monitoruje reklamní plochy v České republice. Stačí zadat adresu či orientační bod a na mapě vyhledat příslušný reklamní nosič. „Víme o všech reklamních plochách v Česku, z devadesáti procent jsme schopni zajistit jejich pronájem,“ říká jednatel Areklamy Adam Jakishe.

Jaké typy nosičů konkrétně nabízíte?

Nabízíme pronájem všech typů nosičů od billboardů, CLV světelných vitrín, přes mega plachty na domech až po plochy v MHD. Chtěl bych upozornit, že mapou a výběrem reklamních ploch v takovém rozsahu a s takovými funkcemi tady nikdo jiný nedisponuje.

O kterých funkcích hovoříte?

Mapa funguje v PC i na mobilu, takže ji můžete použít kdekoliv. Umí vyhledat vaši polohu a plochy v okolí, když zadáte adresu, ale i divadlo, číslo plochy nebo konkrétní název firmy. Můžete se podívat hned přes street view, jak to tam vypadá. Vyberete si plochy ve zvolené vzdálenosti nebo na trase. Ihned můžete reklamu poptat a také si můžete naplánovat navigace na sloupech k vaší firmě. Vše v jednom kroku a na jednom místě. Tím ušetříte spoustu času i úsilí.

Nemáte obavy, že si zákazník na mapě najde „své místo“ a pronájem plochy poté sjedná přímo s jejím majitelem?

Klient se může samozřejmě jen podívat a pořešit si to po jiné linii, tak jako cokoliv jiného. Ale s klienty fungujeme dlouhodobě, takže ví, že když s námi začnou spolupracovat, pak dostanou vše pohromadě. Obchodníka, objednávky, fakturace, komunikace… Proč by zdlouhavě řešili všechno zvlášť?

Máte na pronájem reklamy v mapě jakési přednostní právo? Máte smlouvy s jejich vlastníky?

Se všemi vlastníky ploch roky úzce spolupracujeme jako partneři. Pro majitele nosičů je jednodušší jednat s námi o více plochách, než s každým klientem jednotlivě. Máme nasmlouvané rezervace, kombinace obsazeností, nakoupené plochy, opce a podobně.

Reklamní nosiče často mění místo, některé se ruší, jiné vznikají. Jak často mapu reklamních ploch aktualizujete?

Změny řešíme průběžně dle vývoje na trhu, někdy i několikrát měsíčně. Postupně také přidáváme další reklamní plochy. Mapa je výsledkem mnohaleté zkušenosti a znalosti trhu, kdy jsme vytvořili databázi ploch a začlenili ji do mapy tak, aby byla funkční a přínosná. Na aktualizacích neustále pracujeme.

Proč by si měl klient pronajímat nosiče právě od vás?

V oblasti outdoorové reklamy nabízíme komplexní služby. A díky mapě se postaráme, aby o vaší reklamní kampani věděl každý. Ušetří tím čas i peníze.

Takže stačí jen přijít s nápadem?

Přesně tak, ostatní už zařídíme my. Podle zadání klienta a jeho potřeb připravíme konkrétní nabídku, kterou pak doladíme do finále. Následně vše zpracujeme, vyrobíme, namontujeme a klient dostane kompletní přehlednou fotodokumentaci. Tu si pak může třeba vytisknout, vzít na poradu a vyhodnotit.

Provádíte také instalace nosičů v extrémních podmínkách?

Ano, dokážeme nainstalovat obří plachty na domy, lešení i mosty. Máme k dispozici montážní teamy, plošiny, horolezce a jsme schopni vyhovět speciálním požadavkům.

Co byste vzkázal odpůrcům venkovní reklamy volajícím po přísné regulaci vizuálního smogu?

Že tento obor zaměstnává a živí spoustu lidí i firem a je potřeba si uvědomit, že je součástí celého trhu. Naopak mohu říct, že díky reklamě, pokud je vkusně zpracovaná, se inspiruje téměř každý. Budí v lidech kreativní myšlení a baví.

Interaktivní mapu společnosti Areklama najdete zde.

×

Známkování vlády: třetina podnikatelů udělila Babišovi a spol. nedostatečnou

Starší článek

Hamleys rozšiřuje své atrakce. Otevře arkádovou hernu Gamestate

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády…
19. 1. 202119. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
19. 1. 202119. 1. 2021
Lidé

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil …

Obchodní tým vydavatelství Internet Info posiluje Michael Kubala. Jako Key Account Manager bude mít na starosti především ekonomické servery…
19. 1. 202119. 1. 2021
Marketing

Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk …

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více