Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: NATU.re RIDE
Marketing

Když běžné situace získávají nečekané barvy. Natu zahajuje novou kampaň

Redakce MAM14. 10. 202025. 11. 2020

Český výrobce přírodních potravin Natu spouští společně s agenturou PR klinika v říjnu komunikační kampaň „NATU.re RIDE“, ve které tvrdí, že s energií přírody se ze života stane jízda.

Kampaň ukazuje konkrétní příběhy lidí, jejichž život lze chápat jako inspirativní jízdu s přirozeným zájmem o přírodní potraviny.

„Když se zaměříme na skutečně přírodní potraviny a vhodně je zkombinujeme, můžeme dodat běžným, opakujícím se situacím v životě nečekané barvy. Naše značka přirozeně přitahuje každého, kdo svým životním příběhem takovou jízdu vytváří. Připravili jsme koncept, díky kterému můžeme tyto příběhy autenticky zprostředkovat širší a možná trochu náročnější cílové skupině,“ vysvětluje Kamila, šéfka týmu Natu.

Videa budou propagována na sociálních sítích a kampaň se objeví také na outdoorových plochách po Praze.

„Může jít jak o jízdu ve významu pohybu po městě například na kole, koloběžce, skútru, koni nebo po parku s kočárkem, ale upozorňujeme především na aktivní přístup k životu, který je vždy jen tak pestrý, jak mu to sami dovolíme. Když říkáme, že něco bude neopakovatelné, myslíme tím že, půjde o něco skvělého, výjimečného. Jenže pak se v životě téměř vše neustále opakuje. Natu říká, zkuste se na události dívat vždy nově. S pořádnou dávkou přírodní energie se to může snadno podařit,“ upřesňuje Martin Jiránek z PR kliniky podstatu kampaně založené na videích s konkrétními příběhy ambasadorů a nových vizuálech značky.

×

Komunikaci Etnetera Group nově vede Rita Gabrielová. Dříve působila v Globusu

Starší článek

Strategický marketing Penny vede Vít Vojtěch. Šéfem nákupu je Petr Chmelař

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více