Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: AMI Digital
Lidé

Kateřina Marešová se stala ředitelku pro strategii agentury AMI Digital

Redakce MAM1. 10. 202025. 11. 2020

Na pozici Strategy Director postoupila v agentuře AMI Digital Kateřina Marešová, která pracuje s klíčovými klienty a projekty a zodpovídá za strategie a kreativní řešení v onlinu. Zároveň AMI Digital posílil o Daniela Matěnu, který nastoupil na pozici Social Media Manager. Na starost má správu a plánování inzertních kampaní na sociálních sítích.

Kateřina Marešová povýšila na pozici Strategy Director po čtyřletém působení v AMI Digital, kde dosud jako Account Manager pracovala pro globální značky nejčastěji z oblasti consumer marketingu. Těm spravovala kampaně na čtyřech trzích – v Čechách, na Slovensku, Maďarsku a Rumunsku. Pečovala například o značky Mars, Orbit nebo Shell, se kterou loni realizovala jednu z vůbec prvních tuzemských kampaní na Tik Toku. S týmem specialistů na sociální média také zajišťuje dlouhodobou komunikaci pro Mattoni 1873 a projekt Zálohujme. 

  • Daniel Matěna

Vystudovala obor Multimédia v ekonomické praxi na VŠE. Ve volném čase působí jako lektorka  v tanečním studiu.

Daniel Matěna nastoupil do AMI Digital na pozici Social Media Manager a stará se o značky Orbit, VZP, Continental nebo iniciativu Zálohujme. Zaměřuje se na analytiku, reporting, plánování a testování nových formátů sociálních médií. Ve světě sociálních sítí se pohybuje čtyři roky, před AMI Digital působil v mezinárodním herním vydavatelství 1C Entertainment, kde se specializoval na komunitní management a kompletní správu sociálních sítí a dalších komunikačních kanálů, včetně propagace.

Ve volném čase věnuje hudbě, hraje na kytaru i piano. Mezi jeho další koníčky patří basketbal, online hry a whisky.

×

Změna kvůli pandemii: Startup World Cup & Summit bude online a zdarma

Starší článek

Google otočil: mediálním firmám zaplatí miliardy za využívání jejich obsahu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více