

Kampaň pro Integrační centrum Praha zajistí agentura Goodkin
Reklamní agentura Goodkin vyhrála výběrové řízení na dodavatele informační kampaně pro Integrační centrum Praha. Ta má za úkol zvýšit informovanost Čechů o problematice integrace cizinců v ČR a s ní často spojených dezinformací. Tendr proběhl v létě.
Integrovaná kampaň zahrnuje 3 videospoty, sérii klíčových vizuálů, komunikaci v online prostředí a informační microsite. Součástí projektu je i realizace workshopu pro žáky 2. stupně ZŠ a studenty SŠ, které by měly diky speciálně navržené hře poskytnout informace o integraci cizinců v ČR.
Audiovizuální produkci kampaně zajistí AZN kru, režie se ujme duo novak+nguyen. Kampaň vzniká za podpory Ministerstva vnitra ČR a Evropské unie.
„Téma kampaně je pro nás velmi důležité, o to více, že já sám jsem přišel do ČR v devadesátých letech jako cizinec z bývalé Jugoslávie. Jsme rádi, že kampaní můžeme přispět k veřejné diskusi a napomoci k osvětlení některých polopravd a informací s touto problematikou spojených. Věřím, že tato zkušenost společně s expertizou Integračního centra nám pomůže doručit smysluplnou a efektivní komunikaci,” řekl Mladen Grebo, komunikační stratég Goodkin
„Goodkin nás zaujali neotřelým konceptem, promyšleností jednotlivých kreativních prvků a hlavně ochotou přistoupit k těsné spolupráci na výsledné podobě výstupu,“ komentoval výsledek výběrového řízení koordinátorka projektu Jekaterina Gazukina.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

