Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Goodkin
Marketing

Kampaň pro Integrační centrum Praha zajistí agentura Goodkin

Redakce MAM6. 10. 202025. 11. 2020

Reklamní agentura Goodkin vyhrála výběrové řízení na dodavatele informační kampaně pro Integrační centrum Praha. Ta má za úkol zvýšit informovanost Čechů o problematice integrace cizinců v ČR a s ní často spojených dezinformací. Tendr proběhl v létě.

Integrovaná kampaň zahrnuje 3 videospoty, sérii klíčových vizuálů, komunikaci v online prostředí a informační microsite. Součástí projektu je i realizace workshopu pro žáky 2. stupně ZŠ a studenty SŠ, které by měly diky speciálně navržené hře poskytnout informace o integraci cizinců v ČR.

Audiovizuální produkci kampaně zajistí AZN kru, režie se ujme duo novak+nguyen. Kampaň vzniká za podpory Ministerstva vnitra ČR a Evropské unie.

PSALI JSME
Vzniká agentura Goodkin, její zakladatele spojuje působení v DDB

„Téma kampaně je pro nás velmi důležité, o to více, že já sám jsem přišel do ČR v devadesátých letech jako cizinec z bývalé Jugoslávie. Jsme rádi, že kampaní můžeme přispět k veřejné diskusi a napomoci k osvětlení některých polopravd a informací s touto problematikou spojených. Věřím, že tato zkušenost společně s expertizou Integračního centra nám pomůže doručit smysluplnou a efektivní komunikaci,” řekl Mladen Grebo, komunikační stratég Goodkin

„Goodkin nás zaujali neotřelým konceptem, promyšleností jednotlivých kreativních prvků a hlavně ochotou přistoupit k těsné spolupráci na výsledné podobě výstupu,“ komentoval výsledek výběrového řízení koordinátorka projektu Jekaterina Gazukina.

×

Czech it Out. Vydavatelství Premium Media Group startuje knižní edici

Starší článek

MetroZoom přináší chytré plánování kampaní i do metra. Využívá data O2

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Kia bude dál sponzorovat evropský šampionát v League of Legends 2021

Kia oznámila, že bude i letos pokračovat v roli hlavního partnera e-sportového mistrovství Evropy League of Legends European Championship…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády…
19. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více