Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Milko
Zprávy

„Hustá výzva s Milko Řeckým jogurtem.“ Kampaň má pomoci posílit imunitu

Redakce MAM2. 10. 202025. 11. 2020

Začátkem října startuje v pořadí šestá Hustá výzva s Milko Řeckým jogurtem. Jejím prostřednictvím chce společnost Polabské mlékárny motivovat a vyzvat Čechy k posilování své imunity. Akce, která je zároveň historicky nejsilnější mediální kampaní společnosti, začala 1. října. Samotná Hustá výzva pak vypukne 9. října a poběží 21 dní.

„Chceme, aby každá naše Hustá výzva s Milko Řeckým jogurtem byla něčím jiná, aby motivovala a byla pro veřejnost přínosná. V té aktuální jsme se proto zaměřili na imunitu a na to, jak ji posílit přirozeným pohybem, vyváženým jídelníčkem a také, jak k lepší imunitě mohou díky svému složení přispívat jogurty Milko. Chybět pak nebudou ani další tipy spojené se zdravým životním stylem,“ uvádí Zdeněk Vybíral, manažer obchodu a marketingu společnosti Polabské mlékárny. Plán na 21 dní bude dostupný na webu www.hustavyzva.cz, kde se každý den objeví tipy na jednoduché cviky a jídelníček s recepty včetně tzv. imunotipu, v kterém budou vypíchnuty benefity daných surovin a jejich význam pro imunitní systém. Plán cviků a jídelníček sestavil fitness trenér a výživový poradce David Huf.

Kampaň bude prostupovat napříč komunikačními kanály. Poběží v televizi, dále v rádiu, tisku, OOH, na Youtube, webu a sociálních sítích (Facebook a Instagram). Autorem kreativy je agentura Comtech_Can, na mediálním nákupu se podílí agentura Knowlimits. Tváří kampaně a ambasadorkou nadále zůstává Barbora Mottlová, která je součástí Husté výzvy od jejího počátku. Po dobu 21 dní bude Bára vařit a cvičit podle Husté výzvy a bude komunikovat s uživateli na sociálních sítích.

×

Program Investigation Discovery mění název i vizuální styl

Starší článek

Marketingové oddělení Hyundai Motor Czech nově vede Marek Trešl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více