Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Shotbymarv.in
Marketing

Hamleys rozšiřuje své atrakce. Otevře arkádovou hernu Gamestate

Irena Buřívalová13. 10. 202025. 11. 2020

Hračkářství Hamleys, které svůj obchodní model opírá o zážitky a atrakce v prodejně v pražském centru v ulici Na Příkopě, otevře ve svých prostorách vůbec první arkádovou hernu Gamestate ve Střední Evropě. MAM to sdělila marketingová ředitelka Karolína Steinerová po podpisu smlouvy.  

Nizozemská rodinná společnost Gamestate má své zábavní provozovny například v Amsterdamu či v Haagu a Prahu má podle Steinerové v hledáčku už dlouho. „Cílíme na návštěvníky ve věku od osmnácti do pětatřiceti let. Otestujeme menší koncept ‚City’, pokud by to dobře fungovalo, můžeme se postupně dostat i na hernu velikosti ‚State’. Návštěvníci se mohou těšit na moderní hry, nikoli retro stroje,“ říká Steinerová podle které nyní bude hodně záležet na opatřeních souvisejících s pandemií. Otevření je zatím naplánováno na začátek prosince, ale datum se ještě může podle vývoje posunout.  

ČTĚTE TAKÉ
Hračkářství Hamleys prožívá těžké časy. Sází na zážitky a nový e-shop

Hamleys uvolní konceptu Gamestate zhruba 350 m2, a to na úkor plochy s hračkami. Na ty se firma dále specializuje, zábavní složka by ale měla narůstat na významu. Stejně jako orientace na teenagery a mladé dospělé, čemuž dlouhodobě jedno z nejstarších hračkářství na světě přizpůsobuje svůj sortiment.  

Prodejnu v centru metropole na jaře významně poznamenal úbytek turistů, který přetrvává. Následně se firmě podařilo dojednat příznivější podmínky s provozovatelem a zaměřila se i na rozšiřování svého e-shopu Jabadaba.cz.

Gamestate bude hernu provozovat sama. Na stejném principu funguje i spolupráce s dalšími vlastníky atrakcí v Hamleys. Arkádové hry nabízí například ještě v ArcadeHry.cz Aréna v Unhošti. V tomto případě se ale jedná o retro hry, které lákají spíše starší ročníky.  

×

Klikni na mapu a vyber si reklamní plochu kdekoliv

Starší článek

Už to není jen epizoda, covid začíná srážet výkony OOH

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více