Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

Firmy potřebují pomoci s reakcí na krizi. Stratégové by měli dokázat svůj přínos

Jakub Křešnička12. 10. 202025. 11. 2020

Moderní byznys poprvé zažívá ekonomickou krizi, kterou způsobila pandemie a obavy lidí o zdraví. Přináší problémy, na než se ne vždy dají použít postupy známé z předchozích recesí. Například doporučení neustoupovat z inzertních pozic a nepřicházet o share of voice a tím i podíl na trhu nemohly využít společnosti, jimž se kvůli uzavírání celých států rozpadly dodavatelské řetězce, protože by nemohly na trh dodávat své produkty.

Reklamní kampaně se musely rychle upravovat v reakci na aktuální dění a koronakrize značkám stále způsobuje nové a nové problémy, které vyžadují inovativní řešení. S nimi mohou přijít hlavně stratégové, ať už stojí na straně brandů, agentur nebo na volné noze. Jenže v době ekonomických dopadů koronakrize za ně klienti nechtějí utrácet a agentury škrtí výdaje nebo dokonce propouštějí.

PSALI JSME
Rostoucí e-commerce: dvojí žně v jediném roce

Na paradoxy, jimž jsou tito experti vystavováni, upozorňuje poslední studie výzkumné společnosti WARC (World Advertising Research Center) Future of Strategy 2020, která vznikla na základě průzkumu na přelomu května a června mezi 1200 seniorními stratégy z celého světa. Podle 69 procent z nich koronakrize zásadně změní to, jakým způsobem fungují agentury. Mezi to patří i rostoucí důležitost stratégů, zhruba 72 procent klientů jejich služby potřebuje pro řešení aktuálních problémů. Na druhou stranu ale na fungování jejich týmů v 63 procentech případů dopadají úspory klientů kvůli pandemii koronaviru.

Jako Love Island

„Díky spoustě příležitostí pro nás vypadá aktuální situace na první pohled fantasticky. Ve výsledku se ale snižují výdaje, není odvaha nabírat lidi a neinvestuje se do vzdělávání,“ shrnul minulý týden během online konferencí WARC situaci Rob Campbell, někdejší hlavní stratég pro region EMEA v agentuře R/GA spadající do skupiny Interpublic, který je od července na volné noze.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 12. října 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Pepco chce v Česku příští rok otevřít 25 prodejen. Testuje e-shop

Starší článek

ČEZ si vybral eventové a BTL agentury pro celostátní i regionální aktivity

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno …

PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila se startem roku 2021 své portfolio o šest nových klientů. S aktivitami…
20. 1. 202120. 1. 2021
Sport

Kia bude dál sponzorovat evropský šampionát v League of Legends 2021

Kia oznámila, že bude i letos pokračovat v roli hlavního partnera e-sportového mistrovství Evropy League of Legends European Championship…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády…
19. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více