Foto: Facebook Dating

Facebook seznamka míří do Česka. Pracuje se společnými zájmy uživatelů

22. 10. 2020 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Facebook nově spouští v rámci Evropy Facebook Seznamku (Facebook Dating), chce tak lidem pomoci hledat smysluplné vztahy na základě věcí, které mají společné – jako například zájmy, události a skupiny. Od samotného spuštění Facebook Seznamky služba propojila už více než 1,5 miliardou lidí ve 20 zemích, ve kterých je dostupná.

Facebook Seznamka je speciální rozhraní, v rámci kterého si může uživatel v několika krocích vytvořit svůj vlastní profil.

Facebook kladl důraz na snadný přístup k bezpečnostním prvkům a budoval ochranu přímo do Seznamky – a to včetně možnosti kohokoli nahlásit a blokovat nebo zabránit lidem v posílání fotografií, odkazů, plateb nebo videí do zpráv.  Užitelům se v Seznamce nezobrazí současné přátele na Facebooku jako možný protějšek a ani je nebude upozorňovat na to, že službu vyžívají.

Mezi klíčové funkcionality Facebook Seznamky patří:

  • Příběhy (Stories): Příběhy umožní v rámci Seznamky sdílet momenty vašeho každodenního života a navázat tak smysluplné spojení s někým, kdo má stejné zájmy. Pokud se rozhodnete sdílet svůj Facebookový nebo Instagramový Příběh na svůj profil na Facebook Seznamce, můžete všem ukázat (spíše než o tom vyprávět) kdo doopravdy jste a můžete se tak lépe poznat ještě před tím, než se dáte dohromady.
  • Tajný favorit (Secret Crush): Funkce Tajný favorit vám umožní prozkoumat potenciální vztahy s lidmi, které již znáte z Facebooku nebo Instagramu. Facebook Seznamka vám nebude nabízet randění s vašimi přáteli na Facebooku, ale pokud se rozhodnete využít funkci Tajný favorit, můžete si vybrat až devět svých přátel z Facebooku nebo sledujících na Instagramu, o které máte zájem. Pokud si vás i oni do tohoto tajného seznamu přidají, je to shoda! Jestli ale osoba, o kterou máte zájem nepoužívá Facebook Seznamku, nevytvoří si seznam Tajných favoritů nebo vás na tento seznam nedá – nikdy se nedozví, že byli vaším tajným favoritem.
  • Události a skupiny: Můžete si zvolit, zda chcete na Facebook Seznamce vidět osoby s podobnými zájmy a to díky přidání vašich Facebookových události a skupin. Takže pokud hledáte dalšího milovníka psů, můžete vidět ostatní uživatele Seznamky, kteří jsou s vámi ve stejných skupinách pro majitele mazlíčků.
  • Virtuální rande: Máte s někým na Seznamce shodu a jste připraveni na první společný video chat. Facebook přináší novou funkci, díky které můžete spustit video chat se svým protějškem jednoduchým kliknutím na ikonku videa. Seznamka pošle protějšku pozvánku a v momentě, kdy ji přijme, vás připojí do společného videohovoru, díky němuž se budete moci vzájemně lépe poznat. Před začátkem videohovoru bude zobrazeno jen vaše křestní jméno a fotografie ze Seznamky.

Aktuálně se služba spouští v Rakousku, Belgii, Bulharsku, na Kypru, v České republice, Dánsku, Estonsku, Finsku, Francii, Německu, Řecku, Chorvatsku, Maďarsku, Irsku, Itálii, Litvě, Lucembursku, Lotyšsku, na Maltě, v Holandsku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Švédsku, Slovinsku, na Slovensku, na Islandu, v Lichtenštejnsku, Norsku, ve Španělsku, Švýcarsku a Spojeném království.

Facebook Seznamka je v současnosti dostupná již ve 20 dalších zemích světa. Jsou jimi  Argentina, Bolívie, Brazílie, Kanada, Chile, Kolumbie, Ekvádor, Guyana, Laos, Malajsie, Mexiko, Paraguay, Peru, Filipíny, Singapur, Surinam, Thajsko, Spojené státy americké a Vietnam.

Foto: Facebook Dating

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.