Foto: Evropa 2

Evropa 2 vysílala Ranní show bez zpěvu. „Platí zákaz,“ vysvětlovali moderátoři

5. 10. 2020 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rádio Evropa 2 vysílalo svou Ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým bez zpěvu. Beze slov zazněla například Bohemian Rhapsody od skupiny Queen nebo Amerika od skupiny Lucie. Moderátoři to odůvodnili nouzovým stavem.

V rámci nouzového stavu platí zákaz zpěvu například na školách či v opeře a muzikálech. „Mohli bychom našim posluchačům ukázat, jak by to vypadlo, kdyby byl opravdu zákaz zpěvu, jak je to v pohádkách. Jako například v pohádce Sůl nad zlato, kde vaří vše bez soli,“ řekl na úvod vysílání Leoš Mareš. Následně celou show od šesti do devíti hodin prostupovala pouze hudba bez zpěvu.

ČTĚTE TAKÉ
Šéf ČT Petr Dvořák se stal viceprezidentem Evropské vysílací unie

„Hrajeme, protože jsme hudební rádio, ale platí zákaz zpěvu,“ všem vysvětlil Leoš Mareš. Na závěr zahrálo rádio Českou hymnu, kterou dle slov moderátorů mají všichni rádi se zpěvem i bez něho. 

Celý záznam je k dispozici ZDE.

Foto: Evropa 2

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.