Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Empresa media
Média

Empresa vydala „firemní“ magazín pro Mountfield. Stojí devět korun

Redakce MAM19. 10. 202025. 11. 2020

Vydavatelství Empresa media patřící Jaromíru Soukupovi, začalo minulý týden vydávat nový titul s názvem Sedmička Extra a podtitulem Vše, co chcete vědět o… Mělo by jít o měsíčník, ačkoliv v tiráži není periodicita uvedena. Server Předplatné.cz nabízí ovšem v rámci ročního předplatného 12 výtisků. V prodeji je titul za devět korun.

První vydání Sedmičky Extra má 52 stran, z čehož 44 (včetně titulní strany a obsahu) je komerční prezentací společnosti Mountfield, která je rovněž dodavatelem obrazového materiálu. Komerční spolupráce není nijak označena, na některých stranách je odkaz „Více informací na www.mountfield.cz“. V tiráži titulu je jako vedoucí projektu uveden Pavel Baroch, za redakci nejsou pak uvedeni žádní autoři. Inzerci prodává společnost Jaromíra Soukupa Media Master.

V portfoliu vydavatele měsíčníku Týden je rovněž od října vydávaný měsíčník Týden Politické rozhovory a dále týdeník Sedmička, měsíčník Sedmička Naše životy, měsíčník Sedmička Nebezpečné vztahy, měsíčník Sedmička pro ženy, dvouměsíčník Sedmička Křížovky a Křížovky XXL, dvouměsíčník Sedmička speciál, měsíčník Exkluziv, dvouměsíčník Týden Historie a měsíčník Interview.

×

Mluvčí roku 2020 zná finalisty. Kandidáta má Agrofert, ČEZ či Tesco

Starší článek

VIDEO: Stěhovavé krávy propagují produkty Tatra. Míří na Vysočinu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více