Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Sazka eLeague
Média

E-sport na vzestupu. Finále Sazka eLEAGUE sledovalo 217 tisíc diváků

Redakce MAM20. 10. 202025. 11. 2020

CNC završilo první ročník největšího česko-slovenského projektu v elektronickém sportu Sazka eLEAGUE. Ten v březnu odstartoval deník Sport a iSport.cz v partnerství se společností Sazka. Finále podzimního splitu ve hře Counter-Strike: Global Offensive, které proběhlo 17.–18. října, zaznamenalo rekordní zájem ze strany fanoušků. Na specializované platformě Twitch.tv/eleaguecz ho v neděli zhlédlo 100 tisíc unikátních diváků, v součtu si na všech vysílajících kanálech (vč. Facebooku a iSport.cz) finálový víkend pustilo téměř 217 tisíc diváků. V rámci hry CS:GO jde o nejvyšší dosažená čísla v Česku i na Slovensku, která znamenají milník v historii esportu v Česku.

„Rád bych poděkoval celému týmu, který se na organizaci podílí. Během několika měsíců jsme i přes COVID situaci, kvůli níž se bohužel nemohl uskutečnit offline event za přítomnosti fanoušků, dokázali vybudovat špičkovou ligu, která vzbudila velký ohlas i zájem nejen v esportové komunitě, ale také u širší veřejnosti. Poděkování míří samozřejmě i k partnerům v čele se společností Sazka, kteří do nás vložili důvěru a jejichž podpora významně pozvedla prestiž soutěže. A přitom stále víme, jak ji do příštího roku vylepšit a posunout na další úroveň. Takže se fanoušci a diváci mají na co těšit,“ uvedl Esports manager CNC Pavel Janega.

Vítězem podzimního splitu Sazka eLEAGUE CS:GO se stal liberecký tým Sinners, esportová odnož hokejového klubu Bílí Tygři Liberec, který zvítězil také v jarní části. S oběma tituly si tento rok vystřílel unikátní trofej, vítězné prsteny a historicky nejvyšší finanční odměnu v česko-slovenském esportu 650 000 korun! Ve hře Dota 2 kralovali hráči eSuby. Celkem se mezi nejlepší týmy v CS:GO a Dota 2 rozdělilo 1 300 000 korun.

PSALI JSME
Esportový tým Liquid otevírá tréninkové centrum. „Vyvrcholení našeho úsilí“

Do studia během finále zavítal také influencer a bývalý youtuber Jiří Král, jenž na nějaký čas ovládl Instagram @sazkaeleague.cz a ukázal divákům produkci a zákulisí finále.

Fanoušci si tento rok v rámci eLEAGUE mohli pustit celkem 164 streamovaných zápasů, včetně studiových přímých přenosů z jednotlivých kvalifikací, ligových a finálových kol. Týmy v nejvyšších soutěžích CS:GO a Dota 2 byly finančně podpořeny částkou 1 200 000 korun, a navíc měly příležitost hrát o prize pool ve výši 1 300 000 korun. Celkem si tedy nejlepší týmy rozdělily částku, která nemá obdoby, přes 2 500 000 korun.

Generálním a titulárním partnerem Sazka eLEAGUE je společnost Sazka, exkluzivním prodejním partnerem CZC.cz, technickým partnerem je herní portál Grunex.com, dalšími partery jsou Red Bull, HP Omen a Samsung Odyssey.

Zavřít reklamu

Vláda schválila 98 milionů korun pomoci pro provozovatele kin

Starší článek

Aplikace Bolt vstupuje do Brna. „Zvýší konkurenci na trhu,“ ocenil radní

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.