Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MetroZoom
Extra

Digitální CLV v pražském metru boduje u klientů

Lukáš Havlas21. 10. 202025. 11. 2020

ADVERTORIAL Již více než měsíc nabízí společnost MetroZoom exkluzivní novinku, která klientům poskytuje zcela nové možnosti komunikace v metru.

Firma MetroZoom spustila od září v pražském metru síť 32 nejmodernějších digitálních CLV panelů. Klienti tak mohou poprvé vyzkoušet sílu digitální reklamy i v tomto prostoru. Na to, co vše umožňuje a jaké jsou plány do budoucna, jsme se zeptali jednatelky firmy Dany Svobodové.

Jaký jste u klientů zaznamenali zájem o digitální CLV?

Byl obrovský, za což jsme samozřejmě rádi. Potvrzuje to skutečnost, že digitální venkovní reklama v metru chyběla a klienti se o ni zajímají. Během prvního týdne, kdy jsme digitální CLV zařadili do nabídky, jsme měli vyprodánu téměř celou kapacitu na jeden měsíc.

Čemu to přisuzujete?

Především vysoké variabilitě digitálních CLV ploch. Díky ní mohou klienti komunikovat třeba jeden jediný den a mohou měnit vizuály podle své potřeby v přesně stanovené datum a čas. Stejně tak jim umíme nasazovat spoty podobně jako v televizi v týdenním rytmu, propagovat více produktů od jedné či více značek v rámci jednoho nakoupeného času nebo dynamicky komunikovat jiný produkt ráno, jiný odpoledne nebo večer. A trefou do černého byl určitě výběr 21 stanic metra, kde jsme síť prvních 32 panelů odstartovali. Společně s možností výběru tří propracovaných sítí.

Jaké to jsou?

Jde o Centrum, Shopping a Max. První jmenovaná cílí na centrum Prahy a nejfrekventovanější stanice metra, síť Shopping míří na cestující v blízkosti nákupních center, kde ideálně může ovlivnit jejich nákupní chování. Max je největší a zahrnuje všech 21 stanic metra, kde jsme digitální CLV spustili.

Digitální reklama zažívá celosvětově boom. Je tomu tak i v Česku?

Dana Svobodová, MetroZoom

Vnímáme, jaký rozmach digitální venkovní reklama celosvětově zažívá. Chtěli jsme proto i našim klientům nabídnout nejmodernější technologie pro prezentaci jejich produktů i značek, a s tím spojené nové možnosti při plánování kampaní. A vzhledem k jejich zájmu, ten boom evidentně začíná i zde. CLV v metru navíc poskytuje možnost propojení s naší sítí digitálních obrazovek na nejvytíženějších komunikacích v Praze a na vlakových nádražích. V rámci jedné kampaně tak mohou klienti synchronně zasáhnout cestující v metru, na nádražích i dopravních uzlech.

S jakou frekvencí se spoty mohou zobrazovat?

Desetivteřinové spoty se opakují se základní frekvencí jedenkrát za minutu. Exkluzivní výhodou pak je i omezené množství klientů na nosiči. Na jednom digitálním CLV se mohou zobrazovat spoty maximálně šesti zákazníků.

V čem je podle vás výhoda digitálních CLV oproti klasickým?

Ve zmíněné flexibilitě nasazování spotů, která je podobná spíše televizním reklamám. A samozřejmě, pokud se podaří připravit chytlavý spot, tak z digitálního CLV doslova nespustíte oči. To podporuje i nejmodernější 4K Ultra HD rozlišení. Další výhodou je fakt, že klienti mohou využít animace, které již mají připravené pro sociální sítě. Podle výzkumů, které máme z Velké Británie, navíc digitální venkovní reklama posiluje interakci s publikem až o 60 procent a o 24 procent navyšuje počet zhlédnutí kampaně.

Poskytujete k digitálním CLV i nějaká data o zásahu cílové skupiny klienta?

Před nedávnem jsme ve spolupráci s O2 Media rozšířili možnost chytrého plánování kampaní pomocí nástroje BigPlan i do pražského metra. Nově tak celoevropsky unikátní systém umí zákazníkům sestavovat nejefektivnější kampaně přesně pro klientovu cílovou skupinu a poskytnout k ní standardní mediální ukazatele, jako jsou reach, imprese, frekvence, TRP a CPT.

Když je o tuto novinku takový zájem, chystáte její rozšíření?

Ano, již brzy se mohou klienti těšit na dalších osm digitálních CLV. K dispozici jim tak pro jejich kampaně bude rovných 40 ploch v celkem 24 stanicích metra.

×

VIDEO: „Věci žerou víc, než možná tušíte,“ hlásá v kampani ministerstvo

Starší článek

Nejlepší designové obaly. Prohlédněte si vítězné práce Model Young Package

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více