Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Enehano Solutions
Akce

Digital Transformation Summit 15. října představí možnosti automatizace firem

Redakce MAM7. 10. 202025. 11. 2020

Akce Digital Transformation Summit představí novinky a trendy v oblasti automatizace firemních procesů či inspirativní příběhy z úst odbornínů. Summit se uskuteční 15. října online.

Digital Transformation Summit (DTS) navazuje na každoroční konferenci Basecamp Prague od Salesforce, která se letos kvůli pandemii koronaviru nekoná.

„Podobně jako Basecamp chceme především poskytnout možnost přiučit se něco konkrétního a praktického od úspěšných firem. A to ať už člověk pracuje v obchodu, financích, marketingu, zákaznickém servisu nebo IT,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano Solutions, která je hlavním organizátorem DTS.

V hlavní roli inspirace

DTS otevře samotný Salesforce, za který vystoupí Hrvoje Supic, regionální viceprezident odpovědný za střední a východní Evropu. Ten kromě pohledu Salesforce na digitální transformaci představí novinky a pokrok v regionu CEE, stejně jako vliv onemocnění COVID-19.  

Těžištěm celého summitu budou ale hlavně inspirativní příběhy vůdčích tuzemských firem v oblasti automatizace a jejich případové studie zaměřené na automatizaci a digitální transformaci firemních procesů a komunikaci se zákazníkem. Účastníkům tak bude například představeno, jak za pomoci umělé inteligence řídit distribuční sítě během koronakrize, jak řídit obchod a management partnerské komunity nebo jak zavést Cloud CRM do Enterprise společnosti.

Z tuzemských speakerů se představí třeba Pavel Kotting (ředitel IT, ČMSS), Vladimír Püschner (ředitel IT, DPD) anebo Jan Zimovčák (Digital Marketing Specialist, Flowmon Networks).

Kromě workshopů se mohou zájemci těšit na sekci online Q&A, kde se budou moci ptát klíčových lokálních expertů na téma digitální transformace. O své postřehy se podělí například Dalibor Machoň (Head of Sales, ČSOB Pojišťovna), Levon Ter-Ghazaryan (Senior Project Manager, Bageterie Boulevard) anebo Olga Okparaigwe (Global Technology Director, Impact Hub).

„Přestože se event bude konat online, nepřijdou účastníci ani o networking. Ten bude probíhat přes platformu Confer-O-Matic, kde se bude možné účastnit různých přednášek i networkingu s experty a speakery,“ popisuje Jiří Mach z Enehana.

×

Kurzy.cz ukončily spolupráce s mediálními agenturami. Vsadí na přímou komunikaci

Starší článek

Soukup začal vydávat magazín Politické rozhovory. Tvoří ho přepisy z TV pořadů

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více