Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Porsche
Marketing

Designér Petr Novague se stal ambasadorem Porsche. A automobilce i přednáší

Redakce MAM20. 10. 202025. 11. 2020

Jedním z prvních majitelů Porsche Taycan na českém trhu je designér Petr Novague, ambasador automobilky.

Petr Novague stojí za návrhy desítek věcí denní potřeby a ve své sbírce má mnoho mezinárodních designérských ocenění – navrhuje kartáčky na zuby, smetáčky, kuchyňské náčiní, nábytek, kola i automobily. Uznávaného českého designéra nyní oslovila ke spolupráci značka Porsche.

„Design značky Porsche je jedinečný. A současně univerzální. S designérským stylem Porsche se můžeme setkávat nejen u automobilů – od sportovních kupé až po SUV – ale také u mnoha další produktů nabízených pod značkou Porsche Design. Vždy se přitom jedná o úzké propojení vytříbeného estetického pojetí s nejmodernějšími technologiemi,“ uvedl Petr Novague.

Spolupráce designéra s automobilkou zahrnuje nejen prezentaci značky v médiích a na sociálních sítích, ale třeba také rozhovory nebo přednášky o designu značky Porsche. „Petr Novague je uznávaný návrhář, který má vytříbený cit vyvíjet a vyrábět produkty nejvyšší úrovně. Vzhledem k tomu, že značku Porsche dlouhodobě sleduje, zná její historii i vývoj a souzní s její filozofií, což dokládá také počet vozů Porsche, které vlastnil, nápad na spojení naší značky s jeho jménem byl jednoznačnou volbou,“ říká Jan Sedláček, ředitel českého zastoupení značky Porsche.

×

Reklamní investice v médích táhne televize. Nejvíce propadla OOH

Starší článek

Sparta využívá na monitoring médií umělou inteligenci

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více