Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Becherovka
Marketing

„Co na lahvi, to i v lahvi.“ Becherovka Lemond prošla redesignem

Redakce MAM8. 10. 202025. 11. 2020

Bylinný likér Becherovka Lemond má nový design lahve. Nápoj se stal součástí nově vzniklé řady Fruits & Herbs, která může být v budoucnu rozšířena o další příchutě.

Od roku 2008, kdy byla Becherovka Lemond poprvé uvedena na trh, se lahev ani etiketa nezměnily. Ař nyní prošel Lemond výrazným redesignem, který má více odpovídat novým trendům a potřebám spotřebitelů. „Původní Lemond v matné lahvi s výraznou etiketou byl cílen především na mladší spotřebitele tak, aby otevíral každou party. Nový design s průhlednou lahví, která se v portfoliu Becherovky objevila vůbec poprvé, klade důraz na přírodnost produktu, což symbolizují i bylinky a citron na etiketě. Při redesignu jsme mysleli také na ekologičtější přístup. Nová lahev je odlehčená a je zbavena nerecyklovatelného matného coatingu,“ komentuje změnu Zuzana Vacková, Brand Activation Manager.

Uvedení nového designu provází vizuál s claimem „Co na lahvi, to i v lahvi.“ Spolu s novou lahví vznikla také nová platforma ochucených variant Becherovky nazvaná Fruits & Herbs. Lemond je prozatím prvním zástupcem, v budoucnu však může být tato řada rozšířena.

Nový vzhled Becherovky Lemond bude podpořen na sociálních sítích a chystaná je také podpora v off-tradu. V obchodech je možné zakoupit novou lahev již od září. Zákazníci byli na změnu designu už dříve upozorněni prostřednictvím pošetky na původní lahvi, nyní je naopak na nových lahvích umístěn papírový krček odkazující na obal předchozí. Na redesignu lahve pracovalo studio Cocoon Prague.

×

Tradiční Content Marketing World proběhne od 13. října. Kvůli pandemii online

Starší článek

Zonky se stává součástí Air Bank. „Dohromady budeme efektivnější“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více