Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Google.com
Marketing

Čeští prodejci mohou nově inzerovat v kartě Nákupy Google bezplatně

Redakce MAM22. 10. 202025. 11. 2020

Společnost Google nabízí pomoc evropským obchodníkům v těžké době. Od nynějška bude možné inzerovat zboží na kartě Nákupy Google i bezplatně. Zatímco doposud byla tato možnost vyhrazena pouze platícím klientům, odteď ji mohou využívat všichni prodejci a oslovit tak větší počet zákazníků bez ohledu na to, zda na Googlu inzerují. Zákazníci tak nově na kartě Nákupy naleznou zboží od většího počtu obchodníků, a to právě v době, kdy startuje nejvýznamnější nákupní sezona roku.

Karta Nákupy (Shopping tab) je jednou z karet výsledků v rámci Vyhledávání Google. Zákazníci v rámci ní mohou procházet zboží od různých prodejců, a získat tak lepší přehled o možnostech na trhu. Od poloviny října je umístění na této kartě nově dostupné i bezplatně, a to pro všechny retailery z regionu Evropy, Středního východu a Afriky. Placená umístění v kartě Nákupy budou i nadále fungovat jako doposud, a to v sekci označené jako Sponzorováno.

Google tuto možnost do Česka rozšiřuje poté, co iniciativa zaznamenala úspěch v USA, kde maloobchodníci, kteří využívali bezplatné zápisy na kartě Nákupy v kombinaci s inzercí prostřednictvím Google Ads, zaznamenali průměrně dvakrát tolik zhlédnutí a o 50 procent větší návštěvnost.

Z rozšíření nabídky produktů a prodejců na kartě budou mít prospěch i zákazníci, kteří dostanou přístup k většímu množství zboží na jednom místě. „Podle našich zkušeností i dat Českého statistického úřadu je čtvrtý kvartál pro retail tou zdaleka nejdůležitější sezonou. Obraty e-shopů jen ve vánočním období loňského roku přesáhly podle APEKu 52 miliard korun. Letos navíc vidíme, že pandemie covidu-19 k online nákupu přivedla i zcela nové skupiny, jako například zákazníky starší 55 let,“ komentuje spuštění možnosti bezplatné inzerce na kartě Nákupy Google šéf retailu Googlu pro Česko a Slovensko František Štrupl.

Ten zdůrazňuje také fakt, že pandemie výrazně změnila nákupní chování Čechů. „Lidé jsou teď mnohem více otevřeni vyzkoušet služby nových online obchodníků i nové značky zboží. Otevření karty Nákupy Google i pro obchodníky, kteří u Googlu neinzerují, tak přichází v pravý čas. Nejen pro zákazníky, kteří v kartě najdou zboží rozmanitějšího výběru obchodníků, ale i pro obchodníky samotné, kteří si tak mohou rozšířit své odbytiště v pro ně nejdůležitější sezoně.“

Ti, kdo již využívají Google Merchant Center a reklamy v Nákupech Google, mohou tuto novinku využít automaticky; produkty se v kartě Nákupy zobrazí bez dalších nákladů.

×

Tvář Twitche pomůže zviditelnit streamery. Soutěž proběhne 1. listopadu

Starší článek

Rohlík rozšiřuje sortiment o prémiové sýry a uzeniny. Otvírá nářezové centrum

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více