Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Google.com
Marketing

Čeští prodejci mohou nově inzerovat v kartě Nákupy Google bezplatně

Redakce MAM22. 10. 202025. 11. 2020

Společnost Google nabízí pomoc evropským obchodníkům v těžké době. Od nynějška bude možné inzerovat zboží na kartě Nákupy Google i bezplatně. Zatímco doposud byla tato možnost vyhrazena pouze platícím klientům, odteď ji mohou využívat všichni prodejci a oslovit tak větší počet zákazníků bez ohledu na to, zda na Googlu inzerují. Zákazníci tak nově na kartě Nákupy naleznou zboží od většího počtu obchodníků, a to právě v době, kdy startuje nejvýznamnější nákupní sezona roku.

Karta Nákupy (Shopping tab) je jednou z karet výsledků v rámci Vyhledávání Google. Zákazníci v rámci ní mohou procházet zboží od různých prodejců, a získat tak lepší přehled o možnostech na trhu. Od poloviny října je umístění na této kartě nově dostupné i bezplatně, a to pro všechny retailery z regionu Evropy, Středního východu a Afriky. Placená umístění v kartě Nákupy budou i nadále fungovat jako doposud, a to v sekci označené jako Sponzorováno.

Google tuto možnost do Česka rozšiřuje poté, co iniciativa zaznamenala úspěch v USA, kde maloobchodníci, kteří využívali bezplatné zápisy na kartě Nákupy v kombinaci s inzercí prostřednictvím Google Ads, zaznamenali průměrně dvakrát tolik zhlédnutí a o 50 procent větší návštěvnost.

Z rozšíření nabídky produktů a prodejců na kartě budou mít prospěch i zákazníci, kteří dostanou přístup k většímu množství zboží na jednom místě. „Podle našich zkušeností i dat Českého statistického úřadu je čtvrtý kvartál pro retail tou zdaleka nejdůležitější sezonou. Obraty e-shopů jen ve vánočním období loňského roku přesáhly podle APEKu 52 miliard korun. Letos navíc vidíme, že pandemie covidu-19 k online nákupu přivedla i zcela nové skupiny, jako například zákazníky starší 55 let,“ komentuje spuštění možnosti bezplatné inzerce na kartě Nákupy Google šéf retailu Googlu pro Česko a Slovensko František Štrupl.

Ten zdůrazňuje také fakt, že pandemie výrazně změnila nákupní chování Čechů. „Lidé jsou teď mnohem více otevřeni vyzkoušet služby nových online obchodníků i nové značky zboží. Otevření karty Nákupy Google i pro obchodníky, kteří u Googlu neinzerují, tak přichází v pravý čas. Nejen pro zákazníky, kteří v kartě najdou zboží rozmanitějšího výběru obchodníků, ale i pro obchodníky samotné, kteří si tak mohou rozšířit své odbytiště v pro ně nejdůležitější sezoně.“

Ti, kdo již využívají Google Merchant Center a reklamy v Nákupech Google, mohou tuto novinku využít automaticky; produkty se v kartě Nákupy zobrazí bez dalších nákladů.

Zavřít reklamu

Tvář Twitche pomůže zviditelnit streamery. Soutěž proběhne 1. listopadu

Starší článek

Rohlík rozšiřuje sortiment o prémiové sýry a uzeniny. Otvírá nářezové centrum

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.