Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Český rozhlas
Média

Český rozhlas zařazuje vzdělávací pořad pro děti. Reaguje na uzavřené školy

Redakce MAM22. 10. 202025. 11. 2020

Rádio Junior, stanice Českého rozhlasu pro dětské posluchače, opět zařadilo do svého programu speciální hodinový blok pro žáky 1. stupně základních škol. Pořad s názvem „Skoro školní vysílání z pokojíčku Vendy, Fráni“ navazuje na stejnojmennou vzdělávací sérii, která děti provedla jarní vlnou uzavírek škol. I tentokrát nabídne výběr z učiva českého jazyka, dějepisu či prvouky. Nově bude jeho součástí také výuka angličtiny.

Speciální vzdělávací blok vysílá Rádio Junior každý všední den od 10:00. Malým posluchačům přiblíží například vyjmenovaná slova nebo jednotlivé slovní druhy. Kouzelná kniha Káji Kučery nabízí zajímavosti z učiva prvouky, přírodovědy či vlastivědy a nově zařazený seriál Děsdějepis představuje humornou formou nejdůležitější události z historie. Po podzimních prázdninách se vysílání rozšíří také o výuku angličtiny, kterou posluchače provede rodilá mluvčí.

„Školní vysílání Rádia Junior s jeho průvodci Vendou a Fráňou má hravou a zábavnou formou nejen pomoci rodičům, dětem a jejich pedagogům v domácím vzdělávání, ale také svým malým posluchačům poslat jasný vzkaz, že nejsou na současnou situaci sami. Že jsme stále ve spojení,“ uvedl šéfredaktor Rádia Junior Tomáš Vacek.

×

Facebook seznamka míří do Česka. Pracuje se společnými zájmy uživatelů

Starší článek

VIDEO: Tančící křečci hledají dárky. Dedoles spouští vánoční kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více