Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | XTB
Marketing

„Buď jako já!“ vyzývá trenér Mourinho. Stal se ambasadorem značky XTB

Redakce MAM5. 10. 202025. 11. 2020

Fotbalový trenér José Mourinho byl jmenován novým ambasadorem značky XTB. Společnost funguje jako broker – prostředník mezi klientem a finančním trhem.

Oznámení o spolupráci mezi José Mourinhem a XTB má být začátkem nové globální propagační kampaně brokera „Buď jako José“. Kreativní myšlenka příběhu je založena na konceptu podobností mezi výzvami, kterým každý den čelí investoři, stejně jako fotbalový manažer.

„Jsem opravdu šťastný, že mohu oznámit naše partnerství s José Mourinhem, který je nejen mimořádným jednotlivcem, ale také symbolem manažera, který postavil svůj úspěch na strategii a vítězném způsobu myšlení. Jeho příběh dobře rezonuje s hodnotami a strategií naší značky. Sdílíme stejnou touhu dosáhnout toho, co chceme a máme rádi. Protože José pomáhá svému týmu stát se nejlepším na světě, chceme i my našim klientům pomoci stát se ještě lepšími investory s XTB, poskytováním služeb a technologií na nejvyšší úrovni,“ uvedl Omar Arnaout, generální ředitel XTB.

Portugalský trenér vyhrál domácí titul v rekordních čtyřech zemích (Portugalsku, Anglii, Itálii a Španělsku) a je jedním ze tří manažerů, kteří dvakrát ovládli Ligu mistrů UEFA se dvěma kluby. V příštích dvou letech bude globálním ambasadorem XTB.

ČTĚTE TAKÉ
Kráva Milka v Allianz areně? Mondelēz bude novým partnerem Bundesligy

„Těší me, že se v příštích letech stanu ambasadorem XTB. Při mých diskusích s XTB a vzájemném poznávání mi bylo jasné, že na svých cestách sdílíme mnoho stejných hodnot; kterými jsou vášeň, profesionalita a skutečná láska k tomu co děláme. Jsem tedy opravdu rád, že mohu spolupracovat s úžasným týmem v XTB a sdílet své vlastní zkušenosti s jejich více jak 200 000 obchodníky po celém světě. Pokud chcete obchodovat, buďte jako já, zvolte XTB,“ konstatoval Mourinho.

×

Nemocnice Žižkov mění komunikaci, má novou PR agenturu a mluvčího

Starší článek

Ledecká tváří nové kolekce Lidlu. „Snad se zvýší obliba zimních sportů,“ přeje si

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Startupy i přes krizi stále shánějí nové lidi, vyplývá z dat …

850 otevřených pozic, tolik se jich momentálně nachází na portálu StartupJobs. Stejnou dobou v roce 2019 jich bylo 877, takže nynější stav je…
23. 11. 202023. 11. 2020
Extra

Jak využít vánoční sezónu k vylepšení e-shopu?

ADVERTORIAL Vánoční sezóna je pro provozovatele e-shopů nejnáročnějším obdobím v roce. Dlouho se na ni připravují a snaží se vše co nejlépe…
23. 11. 202023. 11. 2020
Média

Ordinace vstupuje do finále, seriál skončí v roce 2021

Seriál TV Nova Ordinace v růžové zahradě 2 směje ke svému konci. Po více než patnácti letech od okamžiku, kdy padla první klapka, začal…
23. 11. 202023. 11. 2020
Marketing

Předvánoční kampaň Albertu: 327 realizačních míst a tisíce kilometrů

V polovině listopadu dokončila agentura U&WE velkou in-store retailovou předvánoční kampaň v řetězci Albert. Celkem 67 pracovníků retailových týmů…
23. 11. 202023. 11. 2020
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více