Foto: Božkov

Božkov představuje dvě novinky: podpoří je televizní kampaní na Nově

2. 11. 2020 14:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Božkov Republica, značka společnosti Stock Plzeň – Božkov, uvádí dvě novinky v kategorii rumů a vodek. Jedná se o vodku z cukrové třtiny a rumový elixír Božkov Republica Espresso. S produkty firma přichází u příležitosti oslavy 100 let od vzniku značky Božkov a jejich prodej podpoří televizní kampaň, kterou doplní aktivace v retailu a později v gastro provozech.  

Čistě produktová kampaň startuje 26. října na TV Nova, tentokrát bez herce a zpěváka Jiřího Macháčka. Známá tvář značky je nyní k vidění v imagové televizní a online kampani „Plachetnice“, která potrvá do 22. listopadu a zastřešuje významné výročí.

Sto leté výročí odkazuje na rok 1920, kdy  Lionello Stock koupil palírnu v plzeňském Božkově. Jinak její historie sahá do roku 1884. Řada rumů Božkov Republica je oslavou prvorepublikových hodnot. 

Detaily kampaně

  • Mediamix: TV (TV Nova pouze)/online 
  • On air: 26/10 – 20/12 2020 
  • Stopáž: Vodka z cukr. třtiny: 20 s / Espresso rumový elixír: 15 s 
  • Mediální agentura: Zenith  
  • Kreativní agentura: Made by Vaculik  
  • Produkční agentura: Iscream  
  • Producent: Tomáš Hodboď/Matěj Chlupáček 
  • Kamera/Režie: Martin Douba/Matěj Chlupáček 

Foto: Božkov

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.