Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Komora+
Média

Zpravodajství, analýzy či názory. Podnikatelé spouštějí web Komora+

Redakce MAM1. 9. 202026. 11. 2020

Hospodářská komora České republiky a komunikační agentura COT group spouštějí do ostrého provozu nový zpravodajský web Komora+, jehož obsah budou tvořit živnostníci a firmy. Je určen hlavně více než 16 tisícům členů Hospodářské komory a podnikatelským svazům, asociacím, klastrům a řemeslným cechům, které zastřešuje. 

Web má přinášet vybrané novinky z prostředí domácího podnikatelského prostředí. Primárně se bude soustředit na události v hospodářství a na novinky z oblasti legislativy, financí, personalistiky a dalších oblastí, s nimiž se podnikatelé při své každodenní činnosti setkávají. Nedílnou součástí stránky budou proto i pohledy z praxe, expertní názory, analýzy, studie a vzdělávací materiály.

„Internetová stránka bude v první etapě přinášet našim členům informace o činnosti a aktivitách Komory ve všech regionech i zásadní zpravodajský obsah, který se týká podnikání. Nadstavbou budou expertní materiály, analýzy, studie i pohledy z praxe, které pomohou majitelům i manažerům orientovat se v odborných tématech a sledovat trendy,“ říká k webu prezident Hospodářské komory Vladimír Dlouhý.

Počítá se s prémiovým obsahem

Hospodářská komora spolu s agenturou COT, která pro Komoru vydává tištěný magazín, připravovala portál od letošního května. Technologická agentura Fresh Services je autorem technického řešení.

„Stránku chápeme v širším kontextu jako univerzální komunikační kanál. Vždyť český byznys má své úspěchy i své problémy, o kterých by se mělo vědět. Na půdě Hospodářské komory a obecně i v celém firemním prostředí se odehrává také řada akcí, které zaslouží publicitu, ať jsou to semináře, konference, výstavy či veletrhy, ale také expertní debaty, diskuse a polemiky. Do budoucna připravujeme i webináře, podcasty a streamy, které mohou zajímavý obsah v moderní podobě kdykoliv přenést pohodlně k tisícům zájemců,“ nastiňuje jednatelka agentury COT Eva Frindtová, jakým směrem se má rozvoj webu ubírat.

Stránka je přístupná všem uživatelům bez registrace. Členům Hospodářské komory bude veškeré funkce a obsah nabízet bezplatně, v budoucnu se počítá s placeným prémiovým obsahem.

×

VIDEO: O2 v kampani podpoří sing Tomeho Prince a Bena Cristovao

Starší článek

Smrž se stal komerčním ředitelem Roche. Povede prodej a marketing

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Před pár měsíci jste zřejmě o Share of search (SOS) nevěděli nic. Nyní je tato metrika oslavovaná jako ta nejdůležitější, o níž jste kdy slyšeli.
21. 1. 202121. 1. 2021
Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více