

World of Online bude pokračovat ve spolupráci se značkou Amica
Marketingová agentura World of Online (WOO) bude pokračovat ve spolupráci se značkou kuchyňských spotřebičů Amica i v roce 2021. Krom správy sociálních sítí připravila i novou strategii pro online.
WOO spravuje sociální sítě Amica třetím rokem. „Za tuto dobu klienta známe velmi dobře. Máme spoustu dat ze sociálních sítí i webů, které pro Amica spravujeme a zároveň chápeme jejich potřeby a směr, kterým se ubírají.“ říká Petr Srna, CEO agentury World of Online. WOO nyní zpracovalo pro Amica digitální strategii, která má za cíl sjednotit a zefektivnit komunikaci ke koncovému spotřebiteli.
Mimo jiné digitální strategie obsahuje část věnovanou vizuální identitě, která prošla menším refreshem a která si klade za cíl integrovat jednotný vizuální směr napříč marketingovým mixem.




Podobné zprávy


Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu


Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu


Zálohované lahve musí přijít

