Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Amica
Marketing

World of Online bude pokračovat ve spolupráci se značkou Amica

Redakce MAM14. 9. 202026. 11. 2020

Marketingová agentura World of Online (WOO) bude pokračovat ve spolupráci se značkou kuchyňských spotřebičů Amica i v roce 2021. Krom správy sociálních sítí připravila i novou strategii pro online.

WOO spravuje sociální sítě Amica třetím rokem. „Za tuto dobu klienta známe velmi dobře. Máme spoustu dat ze sociálních sítí i webů, které pro Amica spravujeme a zároveň chápeme jejich potřeby a směr, kterým se ubírají.“ říká Petr Srna, CEO agentury World of Online. WOO nyní zpracovalo pro Amica digitální strategii, která má za cíl sjednotit a zefektivnit komunikaci ke koncovému spotřebiteli.

Mimo jiné digitální strategie obsahuje část věnovanou vizuální identitě, která prošla menším refreshem a která si klade za cíl integrovat jednotný vizuální směr napříč marketingovým mixem.

Zavřít reklamu

Rudolf Kvíz je nově spolumajitelem Konektor Social. Získal 10% podíl

Starší článek

Vzniká agentura Goodkin, její zakladatele spojuje působení v DDB

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.