Foto: Amica

World of Online bude pokračovat ve spolupráci se značkou Amica

14. 9. 2020 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Marketingová agentura World of Online (WOO) bude pokračovat ve spolupráci se značkou kuchyňských spotřebičů Amica i v roce 2021. Krom správy sociálních sítí připravila i novou strategii pro online.

WOO spravuje sociální sítě Amica třetím rokem. „Za tuto dobu klienta známe velmi dobře. Máme spoustu dat ze sociálních sítí i webů, které pro Amica spravujeme a zároveň chápeme jejich potřeby a směr, kterým se ubírají.“ říká Petr Srna, CEO agentury World of Online. WOO nyní zpracovalo pro Amica digitální strategii, která má za cíl sjednotit a zefektivnit komunikaci ke koncovému spotřebiteli.

Mimo jiné digitální strategie obsahuje část věnovanou vizuální identitě, která prošla menším refreshem a která si klade za cíl integrovat jednotný vizuální směr napříč marketingovým mixem.

Foto: Amica

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.